“Lekker eten”

El Sabor
Geclassificeerd als nr. 211 van 1.733 Restaurants in Antwerpen
Keukens: Spaans
Dineropties: Lunch, Diner, Reserveringen
Beschrijving: El Sabor is een Spaans restaurant in harte Antwerpen. Wij geven goede kwaliteit aan betaalbare prijzen , ook heel lekkere Spaanse wijnen .... Het is een klein familie restaurant van mama Elsa en zoon Xzavier... Die u een aangename bediening willen geven . Samen met vriend Adriano... Uiteraard komen er veel elementen uit Galicia , daar onze roots daar liggen..... Welkom. !!!!!!!
20 oktober 2015 beoordeeld

Er hing een riool luchtje toen we binnen kwamen.
Waren met een grote groep, het eten was erg lekker, de bediening ook ok maar moesten om 22.00 van de tafel omdat er nog een groep kwam eten (dit werd ons niet op voorhand gevraagd) We stonden daar met zen allen maar wat aan de bar en moesten de dessert daar ook eten en vonden dat eigenlijk niet echt kunnen.
Het eten op zich wel zeer lekker.

Datum van bezoek: oktober 2015

11 september 2015 beoordeeld

Eet zoals de Spanjaarden, deel je gerechten en geniet! Spaanse authentieke gerechten van een zeer hoog niveau. Niet beter te krijgen in Antwerpen! De wijnen zijn lekker maar er is een gemis aan een goede wijnkaart. Prijs kwaliteit-verhouding geweldig!
Een aanrader!

Datum van bezoek: mei 2015
2 mei 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren, 1 mei 2015, weer bij El Sabor gaan eten. Is voor ons toch een kleine anderhalf uur rijden (als het verkeer meewerkt).
Wederom een supervriendelijke ontvangst, we voelden ons weer welkom.
Deze keer met het voltallige gezin daar gaan eten. Mijn dochter (13) was er al eerder geweest met mama en nu dus ook onze zoon (10) mee.
Ze hebben allebei genoten. We hebben van alles gegeten. Verschillende entradas koud en warm en ook heerlijke vers gesneden Pata Negra, subliem.
Mijn zoon heeft voor de eerste keer chorizo in cider geproefd en was er acuut verzot op!
Alles was gewoon weer super, heerlijke Paella, super pulpo etcetera! Alles beschrijven is teveel! De sfeer in het restaurant was weer hoog, lekkere drukte en een gezellig volle bar.
Het personeel is altijd vriendelijk en erg gastgericht, ook als ze het heel druk hebben.
Ze hebben ook echte americano......
Mijn oordeel: wij komen hier zeker en vast weer terug! Niet aarzelen gewoon reserveren en je laten verassen in dit sublieme restaurant!

Een aanrader!

20 april 2015 beoordeeld

's middags hadden we een feestje. Na koude en warme voorgerechten, met zijn allen paella, wijn van het huis en nadien nog enkele desserts en koffie met een "pouce". We vonden het zo goed dat we 's avonds terugkeerden om de filet met pepersaus te proberen. (H)eerlijk eten en bovenal prettig om nog eens op het oude adres van de (ex) Casa Julian te komen. Ps waard te vermelden : ruime keuze aan de goede, de betere en de beste brandy's .

Datum van bezoek: april 2015
19 april 2015 beoordeeld

El sabor werd ons aangeraden door een collega.
Mijn dochter had gambas: 20 euro voor 5. Friete, moesten extra betaald en ook een sla.
Verder nog 2 entrecote. 1saignant en 1 a point. Vlees was te dik ente vet. Maar wel een goede smaak. Vooraf hadden we calamers en die waren subliem.
In totaal 103 euro voor 3personen.
Vond het goed, maar prijs/kwaliteit : te duur !

Datum van bezoek: april 2015

Reizigers die El Sabor bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen
Antwerpen, Antwerpen

In El Sabor geweest? Deel je ervaringen!