“Dezelfde dag nog eens terug”
Beoordeling van El Sabor

El Sabor
Geclassificeerd als nr. 211 van 1.731 Restaurants in Antwerpen
Keukens: Spaans
Dineropties: Diner, Lunch, Reserveringen
Beschrijving: El Sabor is een Spaans restaurant in harte Antwerpen. Wij geven goede kwaliteit aan betaalbare prijzen , ook heel lekkere Spaanse wijnen .... Het is een klein familie restaurant van mama Elsa en zoon Xzavier... Die u een aangename bediening willen geven . Samen met vriend Adriano... Uiteraard komen er veel elementen uit Galicia , daar onze roots daar liggen..... Welkom. !!!!!!!
20 april 2015 beoordeeld

's middags hadden we een feestje. Na koude en warme voorgerechten, met zijn allen paella, wijn van het huis en nadien nog enkele desserts en koffie met een "pouce". We vonden het zo goed dat we 's avonds terugkeerden om de filet met pepersaus te proberen. (H)eerlijk eten en bovenal prettig om nog eens op het oude adres van de (ex) Casa Julian te komen. Ps waard te vermelden : ruime keuze aan de goede, de betere en de beste brandy's .

19 april 2015 beoordeeld

El sabor werd ons aangeraden door een collega.
Mijn dochter had gambas: 20 euro voor 5. Friete, moesten extra betaald en ook een sla.
Verder nog 2 entrecote. 1saignant en 1 a point. Vlees was te dik ente vet. Maar wel een goede smaak. Vooraf hadden we calamers en die waren subliem.
In totaal 103 euro voor 3personen.
Vond het goed, maar prijs/kwaliteit : te duur !

6 april 2015 beoordeeld

Na een dagje zoo er met het gezin gaan eten. De paella was er overheerlijk. Prijs/kwaliteit was correct en de bediening was vriendelijk. We komen zeker terug...

28 maart 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Slecht eten, vergeten mijn bestelen ik kan beter koken, spijtige maar ik zal niet meer terug komen is te duur en trek op niks

Elsa E, Eigenaar van El Sabor, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 april 2015

Hola ismael, spijtig dat je het niet lekker vond en ik denk dat je wilde zeggen ' bestellen' in plaats van 'bestelen'... En zo fijn te horen dat je beter kan koken ... En el sabor die miss, dat versta ik niet zo goed... Eerlijk gezegd kan ik mij u niet herinneren , misschien was u in een ander restaurant... Goed, in ieder geval smakelijk eten bij u thuis dan ...groetjes

18 maart 2015 beoordeeld

Gisteren met 14 gaan eten bij El Sabor. We hadden overdadig veel superlekkere tapas en daarna zarauela. Iedereen vond het superlekker zelfs één die vooraf gezegd had dat hij niet zo'n liefhebber van vis was. En dat alles voor een meer dan verantwoorde prijs tov het gebodene. Wij gaan zeker nog heel vaak terug !

Datum van bezoek: maart 2015
    • Sfeer

Reizigers die El Sabor bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen
Antwerpen, Antwerpen

In El Sabor geweest? Deel je ervaringen!