“Overheerlijke paella”

El Sabor
Geclassificeerd als nr. 211 van 1.729 Restaurants in Antwerpen
Keukens: Spaans
Dineropties: Lunch, Diner, Reserveringen
Beschrijving: El Sabor is een Spaans restaurant in harte Antwerpen. Wij geven goede kwaliteit aan betaalbare prijzen , ook heel lekkere Spaanse wijnen .... Het is een klein familie restaurant van mama Elsa en zoon Xzavier... Die u een aangename bediening willen geven . Samen met vriend Adriano... Uiteraard komen er veel elementen uit Galicia , daar onze roots daar liggen..... Welkom. !!!!!!!
6 april 2015 beoordeeld

Na een dagje zoo er met het gezin gaan eten. De paella was er overheerlijk. Prijs/kwaliteit was correct en de bediening was vriendelijk. We komen zeker terug...

Datum van bezoek: april 2015

28 maart 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Slecht eten, vergeten mijn bestelen ik kan beter koken, spijtige maar ik zal niet meer terug komen is te duur en trek op niks

Elsa E, Eigenaar van El Sabor, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 april 2015

Hola ismael, spijtig dat je het niet lekker vond en ik denk dat je wilde zeggen ' bestellen' in plaats van 'bestelen'... En zo fijn te horen dat je beter kan koken ... En el sabor die miss, dat versta ik niet zo goed... Eerlijk gezegd kan ik mij u niet herinneren , misschien was u in een ander restaurant... Goed, in ieder geval smakelijk eten bij u thuis dan ...groetjes

18 maart 2015 beoordeeld

Gisteren met 14 gaan eten bij El Sabor. We hadden overdadig veel superlekkere tapas en daarna zarauela. Iedereen vond het superlekker zelfs één die vooraf gezegd had dat hij niet zo'n liefhebber van vis was. En dat alles voor een meer dan verantwoorde prijs tov het gebodene. Wij gaan zeker nog heel vaak terug !

Datum van bezoek: maart 2015
    • Sfeer
28 februari 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier geweest op een erg drukke zaterdagavond (28-2-2015).
Mijn vrouw is op dit restaurant gekomen via TripAdvisor. Gebeld om te reserveren en aan de telefoon werd ons meteen vermeld dat de kans groot was dat we even aan de toog moesten wachten. Fijn dat we vooraf wisten dat dat kon gebeuren, geen probleem!
Bij aankomst inderdaad even aan de bar moeten wachten terwijl we de heerlijke luchten uit de keuken konden ruiken. Biertje en een wijntje erbij en we kregen ook een schoteltje Chorizo in cider. Heerlijk!
Iedereen van de staf was ontzettend vriendelijk en de trots straalde ervanaf. En terecht! We hebben heerlijk gegeten.
Vooraf Gamba's mama Teresa (looksaus) en Almejas (venusschelpjes). Beide subliem! Het verrassende aan de almejas was dat er een licht pittigje in de bereiding zat, super!
Als hoofdgerecht hadden we Paella en de Pescada mix. Ons werd gezegd dat de paella wat langer duurde omdat deze vers bereid wordt. Super toch! Verse paella, een genot voor het oog en de tong!
Heerlijk evenals de pescada mix. Deze was perfect bereid. De vis was lekker en sappig. Als dessert koffie en 1x een crema catalana. Ook deze was weer geweldig! We hebben genoten van ons bezoek aan dit restaurant. De staf verdient complimenten voor het ontzettend hard werken en toch oog hebben voor de gasten en daarbij altijd vriendelijk en correct blijven. Klasse!
Ook de koks verdienen een compliment, de gerechten waren fantastich!
Wij komen hier zeker nog eens terug, dan MET onze kinderen.

Dit restaurant is zeker de moeite waard om te bezoeken!

15 februari 2015 beoordeeld

Lekker tapas als begin,apero kan je rustig aan de toog benuttigen typisch Spaans en TV stoort TOTAAL niet ,is nu het Spaans concept .
Paëlla, gamba's à la plancha,entre côte waren kwalitatief zeer lekker en vooral vers ,bediening was TOP .aangenaam verrast van het interieur maar bovenal van het lekker eten.komen zekers nog terug.

Datum van bezoek: februari 2015
    • Sfeer

Reizigers die El Sabor bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen
Antwerpen, Antwerpen

In El Sabor geweest? Deel je ervaringen!