“Gewoonweg SUPER!”

El Sabor
Geclassificeerd als nr. 211 van 1.733 Restaurants in Antwerpen
Keukens: Spaans
Dineropties: Lunch, Diner, Reserveringen
Beschrijving: El Sabor is een Spaans restaurant in harte Antwerpen. Wij geven goede kwaliteit aan betaalbare prijzen , ook heel lekkere Spaanse wijnen .... Het is een klein familie restaurant van mama Elsa en zoon Xzavier... Die u een aangename bediening willen geven . Samen met vriend Adriano... Uiteraard komen er veel elementen uit Galicia , daar onze roots daar liggen..... Welkom. !!!!!!!
28 februari 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier geweest op een erg drukke zaterdagavond (28-2-2015).
Mijn vrouw is op dit restaurant gekomen via TripAdvisor. Gebeld om te reserveren en aan de telefoon werd ons meteen vermeld dat de kans groot was dat we even aan de toog moesten wachten. Fijn dat we vooraf wisten dat dat kon gebeuren, geen probleem!
Bij aankomst inderdaad even aan de bar moeten wachten terwijl we de heerlijke luchten uit de keuken konden ruiken. Biertje en een wijntje erbij en we kregen ook een schoteltje Chorizo in cider. Heerlijk!
Iedereen van de staf was ontzettend vriendelijk en de trots straalde ervanaf. En terecht! We hebben heerlijk gegeten.
Vooraf Gamba's mama Teresa (looksaus) en Almejas (venusschelpjes). Beide subliem! Het verrassende aan de almejas was dat er een licht pittigje in de bereiding zat, super!
Als hoofdgerecht hadden we Paella en de Pescada mix. Ons werd gezegd dat de paella wat langer duurde omdat deze vers bereid wordt. Super toch! Verse paella, een genot voor het oog en de tong!
Heerlijk evenals de pescada mix. Deze was perfect bereid. De vis was lekker en sappig. Als dessert koffie en 1x een crema catalana. Ook deze was weer geweldig! We hebben genoten van ons bezoek aan dit restaurant. De staf verdient complimenten voor het ontzettend hard werken en toch oog hebben voor de gasten en daarbij altijd vriendelijk en correct blijven. Klasse!
Ook de koks verdienen een compliment, de gerechten waren fantastich!
Wij komen hier zeker nog eens terug, dan MET onze kinderen.

Dit restaurant is zeker de moeite waard om te bezoeken!

15 februari 2015 beoordeeld

Lekker tapas als begin,apero kan je rustig aan de toog benuttigen typisch Spaans en TV stoort TOTAAL niet ,is nu het Spaans concept .
Paëlla, gamba's à la plancha,entre côte waren kwalitatief zeer lekker en vooral vers ,bediening was TOP .aangenaam verrast van het interieur maar bovenal van het lekker eten.komen zekers nog terug.

Datum van bezoek: februari 2015
14 februari 2015 beoordeeld

Wij hebben al meermaals bij El Sabor gegeten en zijn uiterst gecharmeerd van dit restaurant.
Je kan er Spaanse tapas krijgen voor de kleine honger en je waant je zo in Spanje. Echt authentiek en lekker bereidt. Ook de andere gerechten zijn een streling voor de tong en je gaat zeker nooit met honger van tafel. Een lekker steak of zeebaars of paella, zarzuela etc. Zoveel keus ! Er hangt een luchtige familiale sfeer en de bediening is er steeds op en top vriendelijk.
Kortom een aanrader voor wie lekker zuiders wil eten ! Wij gaan vanavond al terug. Mmmmm...

Datum van bezoek: januari 2015
4 februari 2015 beoordeeld

Een grote TV hangen in je zaak houdt risico's in. Je klanten kijken niet naar de menukaart of naar hun bord waar zo hard is aan gewerkt. Een ander risico is dat er een voetbalmatch gaande is die alle aandacht trekt van de mensen die behoren te bedienen, of te koken, wie weet... Dat is vervelend voor de klanten. Als je dan toch eindelijk hun aandacht hebt getrokken dan volgen twee bakjes "aperitief". Een objectieve mens zou zeggen: overduidelijk overschot van de vorige dag in de mayonaise gedraaid. Niet lief, maar allicht wel accuraat. De "paella" zag geel. Daarmee was het gezegd. Niet de geur van paella, de textuur of de smaak. Gele rijst met wat uitgedroogde prefab kip ertussen gedraaid. Pijnlijk slecht dus voor een restaurant dat nog maar een paar maanden open is. Zelfde locatie als New Ekiki, zelfde interieur, zelfde concept...en een totale parodie van een uitvoering. Ekiki was even simpel, maar zo, zo goed. Ik weet zelfs niet of er een TV hing. Nooit gemerkt.

Datum van bezoek: februari 2015
    • Sfeer
Elsa E, Eigenaar van El Sabor, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 februari 2015

Geachte Mr.Fawlty Towers, u hebt het volste recht uw opinie te uiten ,waarvoor dank maar , over het feit of u het lekker vond of niet maar u waagt zich te ver...Eerst en vooral u hebt +_ 40 min gewacht op uw paella d.w.z. Dat ze van nul wordt klaargemaakt, de kip wordt direct gebakken... Blijkbaar hebt u wat problemen met uw smaakpapillen want zij maken het 'vers' niet duidelijk bij u. En misschien had u een ander gerecht in gedachten want paella is effectief wél GEEL! En de 2 'bakjes' zoals u zó onsmakelijk stelt , is weeral iets dat u niet kent want het waren VERSE tapas en door de zaak aangeboden : ensaladilla rusa : dat zijn aardappeltjes, wortelen, erwtjes, tonijn EN mayo... Dus Mr.Falwty Towers dat is wel de juiste textuur en niet een left-over van de vorige dag, zoals u zo negatief stelt. Het andere 'bakje' was chorizo a la sidra, stukjes Spaanse pikante worst in cider gebakken, blijkbaar ook iets dat u niet kent. Detail... Beide bakjes waren leeg en ook de paella pan was praktisch leeg... Bizar... Het zou veel correcter, eerlijker, professioneler en normaal geweest zijn dat u ons TOEN iets had laten weten over uw bevindingen , dan had u ons tenminste de kans gegeven om het met u te bespreken en op te lossen en niet stilletjes op internet om zo onze naam proberen te bekladden door UW gebrek aan smaak en prefab-getrainde-smaakpapillen...Wat mij stoort is niet echt uw smaak-probleem maar wél wat u beweert over onze kwaliteit !!!!! Dát stoort mij, kom nog eens langs, enkel om mij de kans te geven om u de producten te tonen voor ze in de pan gaan...NIKS prefab ! Dagelijks koop ik verse vis , waarom zou ik dan prefab leftovers geven?!... Internet is een gevaarlijk ding. ..ik respecteer het feit dat u het niet lekker vond maar niet dat u zo praat over de kwaliteit van de producten ... En wij zijn geen entertainers... Wij hebben u een correcte, beleefde bediening gegeven (ook al staat de tv aan ...) wat u blijkbaar verwachtte was entertainment a lá fawlty towers... Dát zijn wij niet . Gegroet mijnheer....

20 januari 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Super bediening en lekker gegeten ! We zijn onder vriendinnen geweest, iedereen was content! Het is er niet mega groot ,gezellig en we konden mekaar goed verstaan aan tafel wat ook belangrijk is !Voor herhaling vatbaar

Reizigers die El Sabor bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen
Antwerpen, Antwerpen

In El Sabor geweest? Deel je ervaringen!