2 personen bekijken dit hotel
Geen aanbetaling vereist
Priceline
Vio.com
Beoordeeld op 24 november 2023

Hotel ligt centraal. Klein stukje lopen en je bent in de grootste winkelstraat van België. Inrichting hotel ziet er erg gezellig uit. Personeel was vriendelijk en een erg uitgebreid ontbijt. Zou zo weer gaan

Beoordeling verzameld in samenwerking met Hyatt Hotels
Peter Nuiten, General Manager van Lindner Hotel Antwerp, part of JdV by Hyatt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 november 2023

Beste Kiki,

Bedankt voor uw positieve feedback. We zijn blij te horen dat u een heerlijk verblijf hebt gehad in ons hotel.

We vinden het belangrijk dat onze gasten zich welkom voelen en dat ze een positieve ervaring hebben. We zijn blij dat we dit voor u hebben kunnen realiseren!

We hopen dat u ons hotel nog een keer zult bezoeken.

Peter Nuiten
General Manager

Beoordeeld op 16 november 2023

Alleen parkeerbeleid is jammer, De parkeergarage zit direct onder het hotel, wat heel fijn is. Maar je moet goed zoeken voor een beetje normaal tarief, er zijn nl dagkaarten beschikbaar. Betalen voor parkeren is prima maar als hotelgast mag je wel iets verwachten en niet zulke overdreven bedragen als je met slecht weer in en uit moet rijden om ook buiten hotel een hapje te gaan eten. Overigens was dit het “gewoon” volgens het personeel. Dus geen aanreiking van er zijn dagkaarten beschikbaar..dat was erg jammer en voor mij een punt aangezien je in heel Antwerpen alleen maar in parkeergarages kunt parkeren en nergens meer in de stad. Kom zelf uit de stad en gewend om te betalen maar dit sloeg nergens op wat we moesten afrekenen als we er weer uit gingen.

Beoordeling verzameld in samenwerking met Hyatt Hotels
Peter Nuiten, General Manager van Lindner Hotel Antwerp, part of JdV by Hyatt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 november 2023

Beste Elmad,

Hartelijk dank voor uw feedback en het delen van uw ervaring met ons parkeerbeleid. We stellen het op prijs dat u de tijd hebt genomen om ons te informeren over uw verblijf.

Het spijt ons te horen dat u ongemak hebt ervaren met betrekking tot het parkeerbeleid. We begrijpen dat parkeerkosten een belangrijk aspect zijn voor gasten, en we bieden onze excuses aan voor eventuele verwarring of onduidelijkheid over de beschikbaarheid van dagkaarten.

We nemen uw opmerkingen serieus en zullen dit bespreken met ons team om ervoor te zorgen dat we onze gasten beter informeren over de parkeermogelijkheden en eventuele voordelige tarieven, zoals dagkaarten. Uw feedback is waardevol voor ons verbeteringsproces, en we streven ernaar om onze dienstverlening te optimaliseren.

We hopen dat ondanks dit aspect uw overige ervaring positief is geweest. Als er nog verdere details zijn die u wilt delen of als we iets specifieks voor u kunnen doen, laat het ons dan alsjeblieft weten.

Bedankt voor uw begrip en we hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 15 november 2023

Mooi en fijn hotel met zeer goede voorzieningen en een heerlijk ontbijtbuffet waar het personeel er alles aan doet er een ontspannen verblijf van te maken. De sfeer in de mooie lounge is er één waar je je meteen op je gemak voelt.

Beoordeling verzameld in samenwerking met Hyatt Hotels
Peter Nuiten, General Manager van Lindner Hotel Antwerp, part of JdV by Hyatt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 november 2023

Beste Eanobelen,

Hartelijk dank voor uw mooie woorden! We zijn verheugd te horen dat u hebt genoten van ons hotel, de voorzieningen en het ontbijtbuffet. Ons personeel doet zijn best om een ontspannen en gastvrije sfeer te creëren, en het is geweldig om te weten dat u zich meteen op uw gemak voelde.

We kijken ernaar uit om u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 7 november 2023

Topservice, mooi ingericht en zeer luxe ontbijt, behulpzaam personeel

Ligging was centraal bij het Station, de keuze aan het ontbijt was ongekend en voor ieder wat wils.
Goede bedden, extra service, top

Datum van verblijf: oktober 2023
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hyatt Hotels
Peter Nuiten, General Manager van Lindner Hotel Antwerp, part of JdV by Hyatt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 november 2023

Beste Bvdv,

Hartelijk dank voor de lovende woorden en de geweldige 5/5 beoordeling! We zijn verheugd om te horen dat je genoten hebt van de topservice, het luxe ontbijt en de centrale ligging van ons hotel.

Het is ons doel om onze gasten een onvergetelijk verblijf te bezorgen, en het is geweldig om te weten dat we daarin geslaagd zijn. We waarderen ook je opmerkingen over de goede bedden en de behulpzaamheid van ons personeel.

We kijken ernaar uit om je in de toekomst opnieuw te verwelkomen en je nogmaals een topervaring te bieden.

Beoordeeld op 1 november 2023

Echt een super goed hotel! We hebben hier al meerdere keren gelogeerd. Vlotte check-in. Een heel gezellige lounge met telkens vriendelijk personeel achter de bar. Proper, ruime kamers en een fantastisch ontbijt. Een aanrader!

Datum van verblijf: oktober 2023
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hyatt Hotels
Peter Nuiten, General Manager van Lindner Hotel Antwerp, part of JdV by Hyatt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 november 2023

Beste Annie,

Hartelijk dank voor uw terugkerende bezoeken aan ons hotel en voor uw vriendelijke feedback. We waarderen uw loyaliteit en zijn verheugd te horen dat u onze faciliteiten, zoals de vlotte check-in, gezellige lounge en vriendelijk personeel, op prijs stelt.

Het doet ons goed te vernemen dat u tevreden bent over de propere en ruime kamers, evenals ons fantastische ontbijt. Uw aanbeveling betekent veel voor ons.

Wat betreft het ontbreken van extra's, als u specifieke wensen heeft voor uw volgende verblijf, aarzel dan niet om ons dit vooraf te laten weten. We streven ernaar om aan de behoeften van al onze gasten te voldoen en bieden graag extra's aan waar mogelijk.

Nogmaals bedankt voor uw positieve feedback, en we kijken ernaar uit om u in de toekomst opnieuw te verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,