2 personen bekijken dit hotel
Geen aanbetaling vereist
Word beloond met One Key
Vio.com
Beoordeeld op 16 november 2023

Alleen parkeerbeleid is jammer, De parkeergarage zit direct onder het hotel, wat heel fijn is. Maar je moet goed zoeken voor een beetje normaal tarief, er zijn nl dagkaarten beschikbaar. Betalen voor parkeren is prima maar als hotelgast mag je wel iets verwachten en niet zulke overdreven bedragen als je met slecht weer in en uit moet rijden om ook buiten hotel een hapje te gaan eten. Overigens was dit het “gewoon” volgens het personeel. Dus geen aanreiking van er zijn dagkaarten beschikbaar..dat was erg jammer en voor mij een punt aangezien je in heel Antwerpen alleen maar in parkeergarages kunt parkeren en nergens meer in de stad. Kom zelf uit de stad en gewend om te betalen maar dit sloeg nergens op wat we moesten afrekenen als we er weer uit gingen.

Datum van verblijf: november 2023
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hyatt Hotels
Peter Nuiten, General Manager van Lindner Hotel Antwerp, part of JdV by Hyatt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 november 2023

Beste Elmad,

Hartelijk dank voor uw feedback en het delen van uw ervaring met ons parkeerbeleid. We stellen het op prijs dat u de tijd hebt genomen om ons te informeren over uw verblijf.

Het spijt ons te horen dat u ongemak hebt ervaren met betrekking tot het parkeerbeleid. We begrijpen dat parkeerkosten een belangrijk aspect zijn voor gasten, en we bieden onze excuses aan voor eventuele verwarring of onduidelijkheid over de beschikbaarheid van dagkaarten.

We nemen uw opmerkingen serieus en zullen dit bespreken met ons team om ervoor te zorgen dat we onze gasten beter informeren over de parkeermogelijkheden en eventuele voordelige tarieven, zoals dagkaarten. Uw feedback is waardevol voor ons verbeteringsproces, en we streven ernaar om onze dienstverlening te optimaliseren.

We hopen dat ondanks dit aspect uw overige ervaring positief is geweest. Als er nog verdere details zijn die u wilt delen of als we iets specifieks voor u kunnen doen, laat het ons dan alsjeblieft weten.

Bedankt voor uw begrip en we hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 15 november 2023

Mooi en fijn hotel met zeer goede voorzieningen en een heerlijk ontbijtbuffet waar het personeel er alles aan doet er een ontspannen verblijf van te maken. De sfeer in de mooie lounge is er één waar je je meteen op je gemak voelt.

Datum van verblijf: november 2023
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hyatt Hotels
Peter Nuiten, General Manager van Lindner Hotel Antwerp, part of JdV by Hyatt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 november 2023

Beste Eanobelen,

Hartelijk dank voor uw mooie woorden! We zijn verheugd te horen dat u hebt genoten van ons hotel, de voorzieningen en het ontbijtbuffet. Ons personeel doet zijn best om een ontspannen en gastvrije sfeer te creëren, en het is geweldig om te weten dat u zich meteen op uw gemak voelde.

We kijken ernaar uit om u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 7 november 2023

Topservice, mooi ingericht en zeer luxe ontbijt, behulpzaam personeel

Ligging was centraal bij het Station, de keuze aan het ontbijt was ongekend en voor ieder wat wils.
Goede bedden, extra service, top

Beoordeling verzameld in samenwerking met Hyatt Hotels
Peter Nuiten, General Manager van Lindner Hotel Antwerp, part of JdV by Hyatt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 november 2023

Beste Bvdv,

Hartelijk dank voor de lovende woorden en de geweldige 5/5 beoordeling! We zijn verheugd om te horen dat je genoten hebt van de topservice, het luxe ontbijt en de centrale ligging van ons hotel.

Het is ons doel om onze gasten een onvergetelijk verblijf te bezorgen, en het is geweldig om te weten dat we daarin geslaagd zijn. We waarderen ook je opmerkingen over de goede bedden en de behulpzaamheid van ons personeel.

We kijken ernaar uit om je in de toekomst opnieuw te verwelkomen en je nogmaals een topervaring te bieden.

Beoordeeld op 1 november 2023

Echt een super goed hotel! We hebben hier al meerdere keren gelogeerd. Vlotte check-in. Een heel gezellige lounge met telkens vriendelijk personeel achter de bar. Proper, ruime kamers en een fantastisch ontbijt. Een aanrader!

Beoordeling verzameld in samenwerking met Hyatt Hotels
Peter Nuiten, General Manager van Lindner Hotel Antwerp, part of JdV by Hyatt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 november 2023

Beste Annie,

Hartelijk dank voor uw terugkerende bezoeken aan ons hotel en voor uw vriendelijke feedback. We waarderen uw loyaliteit en zijn verheugd te horen dat u onze faciliteiten, zoals de vlotte check-in, gezellige lounge en vriendelijk personeel, op prijs stelt.

Het doet ons goed te vernemen dat u tevreden bent over de propere en ruime kamers, evenals ons fantastische ontbijt. Uw aanbeveling betekent veel voor ons.

Wat betreft het ontbreken van extra's, als u specifieke wensen heeft voor uw volgende verblijf, aarzel dan niet om ons dit vooraf te laten weten. We streven ernaar om aan de behoeften van al onze gasten te voldoen en bieden graag extra's aan waar mogelijk.

Nogmaals bedankt voor uw positieve feedback, en we kijken ernaar uit om u in de toekomst opnieuw te verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 26 oktober 2023 via mobiele applicatie

we verbleven het weekend - 2 nachten -met een gezelschap op 3 kamers (overnachting + ontbijt). We moetsen door autopech een nacht bijboeken. Die boeking werd blijkbaar gedaan zonder ontbijt. Hierdoor moesten we de ochtend erop 49 euro voor het ontbijt betalen. Als dit meteen bij de kamer bijgeboekt was, was dit bedrag 11 euro geweest. De receptioniste is, op ons verzoek, tot twee keer toe met de manager gaan vragen dit te corrigeren. ze wees het verzoek af. dit voelde als een enorme domper van ons verblijf daar. ik vindt dit vanuit het oogpunt van klantvriendelijkheid bijzonder slecht.

Datum van verblijf: oktober 2023
Peter Nuiten, General Manager van Lindner Hotel Antwerp, part of JdV by Hyatt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 oktober 2023

Geachte heer Gulpen,

Dank u voor het delen van uw feedback over uw recente verblijf bij ons. We willen ons oprecht verontschuldigen voor de ongemakken die u heeft ervaren met betrekking tot de boeking van ontbijt.

Het spijt ons zeer dat er verwarring is ontstaan bij het bijboeken van ontbijt en dat u uiteindelijk een hoger bedrag heeft moeten betalen. We begrijpen uw teleurstelling en vinden het jammer dat dit uw verblijf heeft beïnvloed.

We hebben uw opmerkingen genoteerd en zullen intern bekijken hoe we dit soort situaties in de toekomst kunnen voorkomen. Klantvriendelijkheid is een prioriteit voor ons, en we nemen uw feedback serieus.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak. We hopen dat u ons in de toekomst nog een kans wilt geven om uw vertrouwen terug te winnen.

Met vriendelijke groeten,