Beste mevrouw Zondag,
Heel erg bedankt voor uw terugkerende bezoeken aan ons hotel en voor het delen van uw ervaring met ons. We zijn verheugd om te horen dat u over het algemeen een aangenaam verblijf heeft gehad, zelfs al voldeed uw recente kamer niet helemaal aan uw verwachtingen.
Onze excuses voor de mindere kamerervaring. We begrijpen dat last-minute boekingen soms kunnen leiden tot een beperkte beschikbaarheid van kamers, en we waarderen uw begrip in deze situatie. We nemen uw opmerkingen ter harte en zullen ervoor zorgen dat we blijven werken aan de consistentie van onze kamervoorzieningen en netheid.
We zijn blij dat u nog steeds van uw verblijf heeft genoten, en het doet ons goed om te horen dat ons personeel vriendelijk en behulpzaam was, zoals altijd. Ook danken we u voor uw positieve opmerkingen over onze ruime kamers, badkamers, comfortabele bedden en onze gezellige bar met de wekelijkse dj-avonden.
We kijken uit naar uw volgende bezoek en hopen dat we uw verwachtingen in de toekomst volledig kunnen overtreffen. Als u verdere feedback of suggesties heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Bedankt voor uw loyaliteit aan ons hotel.
Met vriendelijke groet,
Peter Nuiten - General Manager