2 personen bekijken dit hotel
Reserveer nu, betaal bij aankomst
FindHotel
Hotels.comUS$ 140
travelup.comUS$ 145
PricelineUS$ 133
Beoordeeld op 4 mei 2022

de kamer was goed, vond het alleen jammer dat het zo warm was op de kamer, ondanks dat het raam een klein beetje open stond. Ook was jammer dat het hotel geen eigen parkeerruimte bezat en dat de auto in de parkeergarage van het centraal station geparkeerd kon worden.
wij hadden geluk en hadden de auto in een straat geparkeerd vlakbij het hotel en dat was gratis.

Kamertip: We zaten op de 10e verdieping, dus het uitzicht was ruim.
Datum van verblijf: mei 2022
Beoordeeld op 26 april 2022 via mobiele applicatie

Fijn hotel, midden in de stad. De kleurencombinaties in de kamers voelen wat gedateerd aan, maar bedden zijn fijn en ontbijt is top. Badkamer is prima, alleen jammer dat er geen stopcontact is dat een stijltang aankan. Goede service, vriendelijke mensen. Een fijn hotel voor een weekendje Antwerpen.

Beoordeeld op 26 april 2022

Leuk hotel, trendy loungegedeelte wat ook als receptie fungeert. Zeer vriendelijk personeel. Uitgebreid ontbijtbuffet, personeel werkt hard om alle tafels schoon te houden en eten aan te vullen. Onze kamer was netjes en schoon met koffie, thee en flesjes water en spa rood in koelkast. Zeep/shampoo aanwezig, prima badkamer. Nadeel was het uitzicht op een kantoor, in het weekend geen last van, maar daardoor wel donker in de kamer (en doordeweeks inkijk), maar wij zijn er weinig geweest. Mooie fitness- en saunaruimte met handdoeken. Bedden slapen heerlijk, raam kan open en er is klimaatregeling mogelijk. Parkeren onder hotel, €20 per dag en gelegen naast het mooie treinstation, goed bereikbaar dus. Wij vonden het centrum niet ver en onderweg loop je door de diamantwijk heen, genoeg te zien. Absoluut een aanrader!

Kamertip: Indien mogelijk, een kamer zonder uitzicht op een kantoorgebouw voor meer privacy en lichtval
Beoordeeld op 25 april 2022 via mobiele applicatie

Vriendelijk personeel, mooie en ruime kamers, alles was zeer proper. Het ontbijtbuffet was echt de moeite, alles wat je maar kon bedenken was er. Ondanks dat je langs het station ligt en er werken waren was het toch heel rustig op de 7de verdieping. Wij komen zeker terug!

Kamertip: Vlakbij het station, ideaal!
Beoordeeld op 21 april 2022

Moderne schone kamers met fijne bedden. Het hotel ligt naast het station maar van de treinen geen last gehad. Het personeel was vriendelijk en het ontbijtbuffet prima.
We hadden een kamer op de zuid/west-kant en omdat de luchtverversing niet echt goed koelde werd de kamer best warm. We hebben wel een fijn verblijf gehad.

Kamertip: Hoe hoger, hoe mooier het uitzicht. Zuidkant wordt wel warm.