Beoordeeld op 19 februari 2019

Genoten van dit hotel, waar je je echt welkom voelt. Vriendelijke ontvangst, goede kamer (niet gehorig) en prima ontbijt. Parkeergarage om de hoek (€ 14/dag bij vooruit boeken), op loopafstand van het centrum, kortom: aanrader.

Kamertip: Kamer aan stationszijde met balkon (10e verdieping): rustig, zonnig en groot.
  • Reistype: Reisde voor zaken
hedwig_van_os, Public Relations Manager van Lindner WTC Hotel & City Lounge Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 februari 2019

Geachte gast, het is een genot om uw lovende woorden te mogen lezen. Wij danken u dan ook voor uw positieve reactie. Het is daarnaast fijn om te lezen dat de kwaliteit van de service, die onze medewerkers zo goed mogelijk waarborgt, bij u in de smaak is gevallen. Hopelijk krijgen wij de kans om u nogmaals in de toekomst te mogen verwelkomen. Lindner WTC Hotel & City Lounge Antwerpen heet u welkom. Met vriendelijke groet, Peter Nuiten - General Manager.

Beoordeeld op 16 februari 2019 via mobiele applicatie

Heel verzorgd, leuk hotel. Vlakbij station, winkelstraat... Ideale ligging. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel zowel aan bar als aan receptie. We wouden graag onze bagage na uitchecken nog even laten staan in het hotel. Dit was geen probleem. We voelden ons welkom en ook het ontbijt was zeer uitgebreid met verse producten. Heel fijn!

Datum van verblijf: februari 2019
hedwig_van_os, Public Relations Manager van Lindner WTC Hotel & City Lounge Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 februari 2019

Geachte gast, hierbij willen wij U onze dank betuigen voor uw aangename reactie betreft uw overnachting bij het Lindner WTC Hotel & City Lounge. Wij streven er elke dag na om onze gasten een zo goed mogelijk verblijf te verstrekken. Het lezen van uw reactie bevestigd het hard werken van het Lindner personeel, hiervoor nogmaals onze dank. Met plezier zien wij u in de toekomst terug bij het Lindner WTC Hotel & City Lounge in Antwerpen. Met vriendelijke groet, Peter Nuiten - General Manager.

Beoordeeld op 12 februari 2019

Het is een zeer prettig hotel. Van de trein rol je zo het hotel binnen. Prettige kamer met prima bedden. Alles was schoon. Heel goed ontbijtbuffet, veel diversiteit.
Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.
Wij hebben gebruik gemaakt van Velo, stadsfietsen, die waren goed te doen voor de korte afstand en je kunt ze op vele plekken kwijt. App van Velo werkt goed.

Datum van verblijf: februari 2019
hedwig_van_os, Public Relations Manager van Lindner WTC Hotel & City Lounge Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 februari 2019

Met vriendelijke groet, Peter Nuiten - General Manager.

Beoordeeld op 5 februari 2019

Prima ligging bij centraal station. Mooie grote kamer en een lekkere fles bubbels bij aankomst. Zeeeeer ruim ontbijtbuffet met voor ieder wat wils. Prima uitvalsbasis voor een bezoek aan Antwerpen. Aanrader!!
Op dit moment wordt de receptie aangepast maar daar merk je bijna niets van.

Datum van verblijf: februari 2019
hedwig_van_os, Public Relations Manager van Lindner WTC Hotel & City Lounge Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 februari 2019

Beoordeeld op 5 februari 2019

zeer goed hotel.
Praktische ligging wanneer je met te trein bent.
Mooie kamers, prima onderhouden
zeer goed ontbijt. Vraag gerust een vers gebakken spiegeleitje, wordt speciaal gebakken, hoewel er ook lekker roerei al op het buffet staat
vriendelijk personeel