Beoordeeld op 24 januari 2019 via mobiele applicatie

De parkeerkaart moet apart worden gevalideerd. Voorheen kon dat aan de receptie tesamen met de gehele rekening. Was ik ontstemt over, nu weer op zoek naar een betaalpilaar, na veel zoeken maar naast slagboom genomen, geeft dan ook nog eens geen recu... jammer lindner, een goed hotel heeft gewoon parkeer faciliteit. Dame aan receptie gaf aan dat ik pech had...

Reistype: Reisde voor zaken
hedwig_van_os, Public Relations Manager van Lindner WTC Hotel & City Lounge Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 januari 2019

Geachte gast, wij begrijpen uw frustratie en het ongemak dat u hebt ondervonden. Wij moeten u tot onze spijt mededelen dat wij hier geen veranderingen aan kunnen brengen. De parkeerplaats is in het bezit van een andere eigenaar en het Lindner Hotel & City Lounge en vele anderen maken hier gebruik van. Door het nieuwe concept van onze lobby hebben wij besloten dat het valideren van het parkeerticket niet meer mogelijk is. Normaal kan u een betaalbewijs aan de automaat bekomen.
Mocht u vragen of opmerkingen hebben, aarzel niet om contact op te nemen met ons.
Met vriendelijke groet, Peter Nuiten - General Manager.

Beoordeeld op 15 januari 2019 via mobiele applicatie

Fantastisch mooie kamer badjas erbij en sloffen.
Badkamer was brandschoon.
Ontbijt was heerlijk veel keuze alles wat je maar zou willen voor het ontbijt was er, zelfs worstjes en rijst met verschillende groentes.
Het hotel ligt bij het station en kom je met de auto dan kan je in de parkeergarage parkeren.
Kosten 14,50 per 24 uur. Wel even van te voren reserveren anders betaal je 20 euro per 24 uur.
Je loopt zo de Meir op.
Kortom gewoon boeken.
Margot Huijbrechts

Datum van verblijf: januari 2019
hedwig_van_os, Public Relations Manager van Lindner WTC Hotel & City Lounge Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 januari 2019

Geachte gast, langs deze weg willen wij u bedanken voor uw vriendelijke reactie over het Lindner Hotel & City Lounge. Het doet ons veel plezier om uw reactie te mogen lezen. Wij hopen dat uw volgende verblijf bij het Lindner Hotel & City Lounge in Antwerpen u net zo goed zal bevallen als de vorige. Nogmaals bedankt voor uw reactie en hopelijk tot ziens. Met vriendelijke groet, Peter Nuiten - General Manager.

Beoordeeld op 10 januari 2019

Mooi hotel, vriendelijk personeel.
Het ontbijtbuffet was goed verzorgd, voldoende keuze. Mooie en schone hotelkamer, alleen in de nacht was veel te warm om te slapen.
Het hotel is van top kwaliteit! Jammer, dat er niet vermeld stond dat er de badjassen ook inbegrepen waren. Wij hebben onze eigen badjassen meegenomen voor de sauna. Dat neemt te vaal ruimte in beslag in de koffer.
Perfecte locatie voor een stadsbezoek en/of winkelen.Zeker voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: januari 2019
hedwig_van_os, Public Relations Manager van Lindner WTC Hotel & City Lounge Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 januari 2019

Geachte gast, het is een genot om uw lovende woorden te mogen lezen. Wij danken u dan ook voor uw positieve reactie. Het is daarnaast fijn om te lezen dat de kwaliteit van de service, die onze medewerkers zo goed mogelijk waarborgt, bij u in de smaak is gevallen. Hopelijk krijgen wij de kans om u nogmaals in de toekomst te mogen verwelkomen. Lindner Hotel & City Lounge Antwerpen heet u welkom. Met vriendelijke groet, Peter Nuiten - General Manager.

Beoordeeld op 9 januari 2019

heerlijke bedden, goede bar, lekker ontbijt ,zo in het centrum. vriendelijk personeel , makkelijk parkeren maar parkeren 25,00 euro, naast het trein station. prima kamer, goede badkamer. verder niets te melden.

Datum van verblijf: januari 2019

Geachte gast, hierbij willen wij U onze dank betuigen voor uw aangename reactie betreft uw overnachting bij het Lindner Hotel & City Lounge. Wij streven er elke dag na om onze gasten een zo goed mogelijk verblijf te verstrekken. Het lezen van uw reactie bevestigd het hard werken van het Lindner personeel, hiervoor nogmaals onze dank. Met plezier zien wij u in de toekomst terug bij het Lindner Hotel & City Lounge in Antwerpen. Met vriendelijke groet, Peter Nuiten - General Manager.

Beoordeeld op 8 januari 2019

Half december 2 nachten in dit hotel geweest. We vroegen om een kamer met een mooi uitzicht. Helaas keken wij uit op de aanbouw van een nieuw kantoor (dit was niet tegen ons gezegd) . Bed was prima. kamer was mooi ruim en schoon. Voldoende spiegels. Een leuk zitje. Wij hadden een kamer met bad, helaas geen badschuim, wel handzeep, bodylotion en doucheschuim.
Welkomstdrankje is cava of vruchtensap (cappuccino met koud weer mocht niet, dit kwam erg onvriendelijk over, want het is goedkoper als de Cava).
Er staan vier flesjes water in de koelkast voor gratis gebruik.
Ontbijt was heerlijk (vers fruit en lekker brood, volop keuze). Het was wel druk in de ontbijtzaal.
Wij hadden de auto even buiten het centrum neer gezet: Antwerpen Metropolis (gratis parkeren) en vandaar kan je met de bus naar het centrum.: 3 euro pp.
De kerstmarkt is 20 min lopen vanaf het hotel.
Hotel is zeker een aanrader.

Leuk om te eten : De Kaai (half uur lopen vanaf het hotel , maar leuk aan de Schelde).

Datum van verblijf: december 2018
hedwig_van_os, Public Relations Manager van Lindner WTC Hotel & City Lounge Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 januari 2019