13 februari 2018 beoordeeld

Kamer was zoals altijd zeer goed. Het ontbijt echter was dit keer zeer teleurstellend en één grote chaos. Er was amper brood, de glazen stonden in de afwasmachine, geen gekookte eitjes ... men was m.a.w. totaal niet voorbereid op het aantal gasten dat verbleef in het hotel. Jammer want in de voorbije jaren was alles top.

• Verbleef: februari 2018, reisde met vrienden
Peter N, General Manager van Lindner WTC Hotel & City Lounge Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 maart 2018

Geachte gast, wij streven er iedere dag naar om onze gasten een goed verblijf te bezorgen. Daarom vinden wij het enorm spijtig dat uw verblijf minder prettig was en hopen wij tevens dat uw volgende verblijf aan al uw wensen zal voldoen. Anderzijds betreuren wij het dat wij uw ervaringen na uw verblijf te horen krijgen, wannneer u dit had gemeld hadden we per direct hierop in kunnen springen. Onze excuses voor het ongemak dat u bij het Lindner Hotel & City Lounge heeft ondervonden. Met vriendelijke groet, Peter Nuiten - General Manager.

9 februari 2018 beoordeeld

We verbleven 1 nacht in een junior suite. Grote moderne kamer met een zithoek. De kamer is wat vreemd ingedeeld met de zithoek in een smalle ruimte tegen het raam. Vermoedelijk bedoeld om tijdens de zomer met open raam van het uitzicht te genieten. Er was geen minibar in de kamer, wel water en een Nespresso toestel. De badkamer is heel ruim met ligbad en douche. Heel vriendelijk personeel. Mooie grote sauna en fitness. Het ontbijt was perfect, alles wat je maar kan bedenken was aanwezig.

• Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
Peter N, General Manager van Lindner WTC Hotel & City Lounge Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 februari 2018

Geachte gast, vriendelijk bedankt voor uw reactie over uw verblijf bij het Lindner Hotel & City Lounge. Wij zijn enorm tevreden dat uw verblijf bij ons U zo goed bevallen is. Wij kijken uit naar uw aanwezigheid en heten u van harte welkom bij het Lindner Hotel & City Lounge in Antwerpen. Met vriendelijke groet, Peter Nuiten - General Manager.

7 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk hotel in het centrum van Antwerpen. Pal achter het centraal station en naast Comic Station.

Op zondag een lekker lang ontbijt (tot 12u) met bubbels!

Wij sliepen in de junior suite op de 8e verdieping met een breed balkon.

Mooie grote badkamer met alle voorzieningen.

Verbleef: februari 2018, reisde met een partner

Geachte gast, langs deze weg willen wij u bedanken voor uw vriendelijke reactie over het Lindner Hotel & City Lounge. Het doet ons veel plezier om uw reactie te mogen lezen. Wij hopen dat uw volgende verblijf bij het Lindner Hotel & City Lounge in Antwerpen u net zo goed zal bevallen als de vorige. Nogmaals bedankt voor uw reactie en hopelijk tot ziens. Met vriendelijke groet, Peter Nuiten - General Manager.

22 januari 2018 beoordeeld

Ruime kamer, proper, goed onderhouden, zeer rustig ondanks het nabije station, hulpvaardig personeel, ruime keuze voor het ontbijt, centraal gelegen in de stad. Enig minpuntje: de airco kan niet naar " heel fris" gedraaid worden.

Verbleef: december 2017
Peter N, General Manager van Lindner WTC Hotel & City Lounge Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 januari 2018

21 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijk personeel. Ruime, zeer nette kamers. Gratis koffie, thee en water op de kamer. Ideaal gelegen dichtbij het centrum. Ruime parking onder het hotel. Uitgebreid en kwaliteitsvol ontbijt. Hadden een leuk arrangement met bonnetjes voor o.a. frietjes, warme wafel en Bolleke Koninck in diverse zaken in Antwerpen. Een aanrader !

Verbleef: januari 2018, reisde met familie
Peter N, General Manager van Lindner WTC Hotel & City Lounge Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 januari 2018