“Ottimo / perfect ”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 10 websites!
Lindner Hotel & City Lounge Antwerpen
Beoordeeld als nr. 1 van 74 hotels in Antwerpen
1 week geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goed hotel, centraal gelegen aan het station. Goede en vriendelijke ontvangst. Mooie en comfort kamers. Zelfs nespresso in de kamer heerlijk!
Tip voor de directie, een kleine aanschaf van orthopedische hoofdkussens is gewenst. Jullie hebben een perfecte management maar deze kleine detail niet overzien.
Vetrugno Giuseppe

Verbleef: Februari, 2018, reisde met een partner

1 week geleden beoordeeld

Kamer was zoals altijd zeer goed. Het ontbijt echter was dit keer zeer teleurstellend en één grote chaos. Er was amper brood, de glazen stonden in de afwasmachine, geen gekookte eitjes ... men was m.a.w. totaal niet voorbereid op het aantal gasten dat verbleef in het hotel. Jammer want in de voorbije jaren was alles top.

• Verbleef: Februari, 2018, reisde met vrienden
2 weken geleden beoordeeld

We verbleven 1 nacht in een junior suite. Grote moderne kamer met een zithoek. De kamer is wat vreemd ingedeeld met de zithoek in een smalle ruimte tegen het raam. Vermoedelijk bedoeld om tijdens de zomer met open raam van het uitzicht te genieten. Er was geen minibar in de kamer, wel water en een Nespresso toestel. De badkamer is heel ruim met ligbad en douche. Heel vriendelijk personeel. Mooie grote sauna en fitness. Het ontbijt was perfect, alles wat je maar kan bedenken was aanwezig.

• Verbleef: Januari, 2018, reisde met een partner
Peter N, General Manager van Lindner Hotel & City Lounge Antwerpen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 week geleden

Geachte gast, vriendelijk bedankt voor uw reactie over uw verblijf bij het Lindner Hotel & City Lounge. Wij zijn enorm tevreden dat uw verblijf bij ons U zo goed bevallen is. Wij kijken uit naar uw aanwezigheid en heten u van harte welkom bij het Lindner Hotel & City Lounge in Antwerpen. Met vriendelijke groet, Peter Nuiten - General Manager.

2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk hotel in het centrum van Antwerpen. Pal achter het centraal station en naast Comic Station.

Op zondag een lekker lang ontbijt (tot 12u) met bubbels!

Wij sliepen in de junior suite op de 8e verdieping met een breed balkon.

Mooie grote badkamer met alle voorzieningen.

Verbleef: Februari, 2018, reisde met een partner

Geachte gast, langs deze weg willen wij u bedanken voor uw vriendelijke reactie over het Lindner Hotel & City Lounge. Het doet ons veel plezier om uw reactie te mogen lezen. Wij hopen dat uw volgende verblijf bij het Lindner Hotel & City Lounge in Antwerpen u net zo goed zal bevallen als de vorige. Nogmaals bedankt voor uw reactie en hopelijk tot ziens. Met vriendelijke groet, Peter Nuiten - General Manager.

4 weken geleden beoordeeld

Ruime kamer, proper, goed onderhouden, zeer rustig ondanks het nabije station, hulpvaardig personeel, ruime keuze voor het ontbijt, centraal gelegen in de stad. Enig minpuntje: de airco kan niet naar " heel fris" gedraaid worden.

Verbleef: December, 2017
Peter N, General Manager van Lindner Hotel & City Lounge Antwerpen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Antwerpen bekeken
op 1,6 km afstand
Crowne Plaza Antwerpen
nr. 13 van 74 in Antwerpen
1.163 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Lindner Hotel & City Lounge Antwerpen geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Lindner Hotel & City Lounge Antwerpen

Adres: Lange Kievitstraat 125, Antwerpen 2018, België (Voorheen Golden Tulip)
Telefoonnummer:
Locatie: België > Vlaanderen > Antwerpen > Antwerpen
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Restaurant Roomservice Suites Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 1 luxe hotel in Antwerpen
Nr. 2 romantisch hotel in Antwerpen
Nr. 4 zakenhotel in Antwerpen
Prijsklasse: 93 € - 177 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Lindner Hotel & City Lounge Antwerpen 4*
Aantal kamers: 173
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Stayforlong S.L., Booking.com, Hotels.com, Expedia, TripOnline SA, HotelQuickly en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Lindner Hotel & City Lounge Antwerpen met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Lindner Hotel And City Lounge Antwerpen
Golden Tulip Antwerp
Antwerp Golden Tulip

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?