Leg de laagste prijs van deze websites vast
Hotels.comUS$ 69
TravelocityUS$ 69
TripadvisorUS$ 69
StayForLong
Orbitz.comUS$ 69
Beoordeeld op 10 mei 2019

Inchecken kan pas na 16.00 uur, en voor 10.00 moet je er ook alweer uit zijn. Niet heel praktisch of vriendelijk. Kamer 504 leek in niets op de 3-persoons studio van de foto's. Hij was wel ruim, enigszins schoon en had ook 3 bedden, maar verder de charme van een Sovjet zorginstelling uit de jaren '70. Er stond 1 bank i.p.v. 2, de staande lamp was compleet gescheurd, de douchestang bevlekt, uit de douchekop kwam slechts een summier straaltje, geen badmat, geen extra handdoek, en als je beter keek vlekken overal. De stoppenkast staarde je aan vanuit was een niet afgedekt gat in de muur, echt afschuwelijk, maar het absolute dieptepunt waren wel de ramen, waarvan de helft gewoonweg gebroken was. Diepe barsten, tot wel 1 meter, en bij 1 raam zaten de stukken glas zelfs los in de sponningen. Schandalig. Hier direct melding van gemaakt bij de overigens best aardige, maar vooral lijdzame concierge. Hij begreep het probleem, maar kon er verder niets aan aan. Aangezien ik met 2 kinderen was heb ik de boel ter plekke niet op de spits gedreven, maar een onderkomen in deze staat verhuren (ook de hal en gangen hadden de allure van uitgewoonde portiekflats uit de jaren '50) is onfatsoenlijk en onacceptabel. 2 keer een bericht naar het management gestuurd, de evaluatie ingevuld.....geen enkele reactie..............Schandalig!

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 28 oktober 2018

redelijk en de ligging is in centrum van antwerpen ,alleen in de avond moet je een parkeer garage ,als je voor de eerste keer in deze stad ben en het centrum wordt opnieuw gerenoveerd is het even zoeken.

Kamertip: zonder navigatie,is moeilijk zoeken wegens grote renovatie stad antwerpen
Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 25 augustus 2018 via mobiele applicatie

Ongelofelijk slecht ontvangst. Een kleine miscommunicatie zorgt voor extreem veel problemen. Via booking een extra bed bijgeboekt, wat volgens meneer niet waar was. Dit was volgens hem compleet onze fout en niet onderhandelbaar. Communiceren was totaal niet mogelijk. Nog nooit zo een slechte ervaring gehad, ga hier zeker nooit meer heen. Geen aanrader dus

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 22 augustus 2018 via mobiele applicatie

De locatie is heel fijn: niet ver van de snelweg vandaan, op loopafstand van het centrum, centraal station, supermarkt en restaurantjes. Heel fijn dat er ook een garage aanwezig is ( tegen betaling).
De personeel is heel aardig.

De inrichting is heel praktisch. Je krijgt wat je ervoor betaald. Je moet geen luxe verwachten, maar het verblijf in Antwerpen voor dat geld is zeker de moeite waard.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 30 juni 2018 via mobiele applicatie

Mooie, ruime, lichte 3- persoonskamer met schuifpui en keukentje dicht bij het centrum van Antwerpen.

Ontvangst. Vriendelijke concierge checkt gegevens en verstrekt voordeurcode en appartementsleutel. Is behulpzaam bij het vinden van buslijnen en haltes en geeft desgewenst tips over bezienswaardigheden. Lift aanwezig.

Appartement.
Keukentje. Voorzien van: koopplaat, magnetron, waterkoker en broodrooster. Zithoek. Lederen bankstel (4 zitplaatsen), tv met afstandsbediening.
Eethoek. Eettafel met 4 met leder beklede stoelen.
Bedden. Er staan 3 bedden met goede matrassen.
Kasten. Voldoende kastruimte om langere tijd te kunnen verblijven.
Verder aanwezig: föhn, strijkplank en -ijzer.
Badkamer. Vierkant, 4-5m2 met: toilet, wastafel en ligbad met handdouche.
Afstand tot centraal treinstation: 750m, te voet 5 minuten.
Prijs-kwaliteit verhouding: goed.

Datum van verblijf: juni 2018