TripAdvisor

Beoordeling van Kelly's Irish Pub

Kelly's Irish Pub
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 342 van 1.891 Restaurants in Antwerpen
Beschrijving: U waant zich meteen in Ierland! In dit mekka voor sportfanaten hangen wel 12 plasma-schermen om live wedstrijden te volgen. Geniet van een stevige pint of maak uw keuze uit het gamma van 50 verschillende whisky's. Kenners besellen hier de échte Irish Coffee gemaakt met Jameson! Op de kaart staan traditionele Ierse gerechten als Irish stew, bangers & mash, cottage pie en sappige hamburgers. Tijdens weekends brengt live muziek er te sfeer in.
27 september 2019 beoordeeld

Vriendelijke Engelstalige bediening.my friend,mate en nog enkele gebruiken, komen over alsof je thuis bent Grote kaart verschillende dranken en een kleine eetkaart
je bent er steeds welkom

16 september 2019 beoordeeld

Het lijkt zo simpel, een Irish coffee maken maar hoe vaak we teleurgesteld werden is bijna niet meer te onthouden.
Deze keer was het perfect. Goed sterke koffie, voldoende (Jamesons) whisky, een mooie laag slagroom.
Prima en z'n 7,70 zeker waard.

Datum van bezoek: september 2019
heybelgium, Public Relations Manager van Kelly's Irish Pub, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Dank u! :)

13 september 2019 beoordeeld

Tomatensoep gegeten, was echt slecht. Je proeft amper de tomaten doordat de soep veel te pikant gemaakt is.
De calamaris met zelfgemaakte tartaarsaus was wel goed.
Het personeel probeert wel vriendelijk te zijn, maar heeft precies amper tijd/geduld. Wat wel bizar is gezien ik er was tijdens een rustig moment.
Beetje raar.

20 augustus 2019 beoordeeld

leuk plek om even uit te rusten tijdens shoppen onder het genot van een zachte Guinness met de match op de achtergrond.
even een hapje eten is goed te doen. van fish & chips tot chicken curry .

Datum van bezoek: augustus 2019
5 augustus 2019 beoordeeld

lokatie is top, zaak ziet er mooi uit, maar de manager is de slechtste die ik ooit in mijn leven ben tegen gekomen. Laat mensen bestellen, rekent niet af en zet gewoon alles op onze rekening.

En we moesten gewoon betalen ging toch over meer als 200 euro. Ronduit schandalig.

Bediening duurt een uur, ieder biertje of hapje dat je bestelde duurde minimaal 25 min.

Aanraden, ga er nooit en zoek een andere Irish pub in de buurt 100x beter

B

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Kelly's Irish Pub bekeken, bekeken ook

In Kelly's Irish Pub geweest? Deel je ervaringen!