“Top tearoom”
Beoordeling van Fratelli

Fratelli
Geclassificeerd als nr. 17 van 49 Dessert in Antwerpen
Meer informatie over het restaurant
Dineropties: Reserveringen
Beschrijving: Ijssalon / tearoom, wij geven ook snacks,zoals belegde broodjes, focaccia''s,quiches,croques,slaatjes. .. Huisgemaakte brusselse wafels,pannenkoeken, gebak.
1 oktober 2018 beoordeeld

Tearoom op het Eilandje recht over het MAS.
Verrukkelijk ijs, verse wafels en pannenkoeken en heerlijke snacks.
Bij grote drukte kan je misschien eens boven kijken, daar was in ons geval nog veel plaats.
Enjoyable !

Datum van bezoek: september 2018

24 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Aanrader! Druk, maar wij vonden het het wachten waard! Heerlijk luchtige wafels.... en ijs zag er ook heel lekker uit...

Datum van bezoek: september 2018
27 juni 2018 beoordeeld

Ijsjeszaak over het MAS. Er is een ruime keuze, waaronder een paar originele smaken zoals kinderbueno en Ferrero rocher.
Lekkere ijsjes en je krijgt een mooie portie.

Datum van bezoek: juni 2018
2 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Aanbevolen Italiaanse wijnen zijn lekker. Suggesties van Italiaanse zaakvoerder zijn aan te bevelen. Pizza's met een lekkere pizzadeeg, dun en smakelijk.

Datum van bezoek: maart 2018
14 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Top broodje americain special

Een aanrader voor een superheerlijk broodje als ook overheerlijke ijsjes.

Wij komen zeker terug

Datum van bezoek: februari 2018

Reizigers die Fratelli bekeken, bekeken ook

In Fratelli geweest? Deel je ervaringen!