“Hier moet je zijn voor een lekker ijsje”
Beoordeling van Fratelli

Fratelli
Geclassificeerd als nr. 23 van 49 Dessert in Antwerpen
Beschrijving: Ijssalon / tearoom, wij geven ook snacks,zoals belegde broodjes, focaccia''s,quiches,croques,slaatjes. .. Huisgemaakte brusselse wafels,pannenkoeken, gebak.
27 juni 2018 beoordeeld

Ijsjeszaak over het MAS. Er is een ruime keuze, waaronder een paar originele smaken zoals kinderbueno en Ferrero rocher.
Lekkere ijsjes en je krijgt een mooie portie.

2 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Aanbevolen Italiaanse wijnen zijn lekker. Suggesties van Italiaanse zaakvoerder zijn aan te bevelen. Pizza's met een lekkere pizzadeeg, dun en smakelijk.

14 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Top broodje americain special

Een aanrader voor een superheerlijk broodje als ook overheerlijke ijsjes.

Wij komen zeker terug

18 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Overheerlijk ijs en zeer vlotte bediening. Alles was tot in de puntjes verzorgd. Hier komen we nog. Gezellig terras en rustig. De wafels en pannenkoeken zagen er ook overheerlijk uit.

13 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen zondag hebben we geluncht in dit restaurantje. Heerlijke broodjes verkopen we hier. Zelf had ik een broodje Smos ham en kaas (broodje gezond). Vers afgebakken met veel rauwkost. Mijn man had een broodje kipfilet. Hij vond het ook lekker. Dit adresje onthouden we voor als we terugkomen in Antwerpen. Echt een aanrader

Reizigers die Fratelli bekeken, bekeken ook

In Fratelli geweest? Deel je ervaringen!