“Lekker, gezond en vers buffet”
Beoordeling van De Rosenobel

De Rosenobel
Geclassificeerd als nr. 83 van 1.866 Restaurants in Antwerpen
23 april 2019 beoordeeld

Ik ben hier enkele keren komen dineren met vrienden en familie. Het concept is erg goed; een uitgebreid buffet met verschillende verse gerechten (warm en koud) en dessertjes. Ik ben zelf geen vegetariër, maar kan het gezonde en verse eten hier erg appreciëren.

Enkel de seting binnen vind ik erg ongezellig. Die inrichting en belichting kan veel beter.

Datum van bezoek: oktober 2018

3 april 2019 beoordeeld

Hoewel ik geen echte vegetariër ben, heb ik van het eten genoten. Je mag zelf aan een buffet kiezen, de keuze was overweldigend. Alles was even bijzonder en lekker. Na dat je heb op geschept laat je het bord wegen, de betaald dus voor de hoeveelheid ie je opschept. wel zo eerlijk. Ook het desert buffet was heerlijk.

Datum van bezoek: april 2019
16 maart 2019 beoordeeld

Ik eet graag vlees, ik eet graag vis,... Ik eet dus alles graag :-) Je zou dan denken: 'wat ga je daar dan zoeken in De Rosenobel?'. Wel, omdat het daar gewoon kei lekker is. Heerlijke kruiding, heerlijke gerechten en super desserts. Je mist het vlees en de vis niet! Althans ik toch niet.
Het concept is ook wel leuk: buffet en betalen volgens gewicht. Echt heel gezellig is het binnen niet, maar toch aangenaam en vooral heel lekker.
De 2 dames die instaan voor de bediening doen het ook héél goed!
Een aanrader dus!

Datum van bezoek: maart 2019
27 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik vond het eten erg lekker. Wat geweldig om op deze manier vegetarisch eten te leren kennen. Wat zou het goed zijn als meer mensen hier kwamen eten, om erachter te komen dat je heerlijk kunt eten zonder vlees.

Het enige puntje was dat ik het buffetconcept niet geweldig vindt. Ik vind dat vrij ongezellig en goedkoop ogen. We waren dan ook niet veel geld kwijt wat super was en het eten was toch erg goed. Maar als ik ergens ga uiteten wil ik liever niet naar een restaurant met buffet. Ik vind de hele ervaring van “bediend” worden, mooie opmaak op de borden etc, de gezelligheid aan tafel vooral erg belangrijk!

Ik zou zeker nog een keer terug gaan maar niet als ik een hele avond gezellig wil tafelen met iemand.

Datum van bezoek: februari 2019
10 februari 2019 beoordeeld

- Locatie: centrum Antwerpen vlak bij Grote markt en Groenplaats
- Interieur: verschillende dingen bij elklaar, rieten stoelen die beetje ouderwets ogen, witten tafelkleedjes, verschillende tijdelijke expo's van schilderijen, juwelen ... + redelijk veel tocht doot de deur
-> tip: andere luchtverfrisser bij toiletten want telkens iemand naar toilet gaat ruik je dit als de deur opengaat en de chemische bloemengeur gaat niet goed samen met het heerlijk uikende eten
- Drankkaart: fijn dat je kraanwater kan bestellen, ook verse limonades, speciale bieren, wijnen
- Buffet: soep, warm, koud en dessert
- > Heel lekker en veel variatie (ook glutenvrije opties beschikbaar)
-> kleine tip: vermelden waar soja in gebruikt werd
- Bediening: vriendelijk, maar in het begin redelijk koel en nogal direct maar beter naarmate avond vorderde

Datum van bezoek: februari 2019

Reizigers die De Rosenobel bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

Antwerpen, Antwerpen

In De Rosenobel geweest? Deel je ervaringen!