Jack K
Capelle aan den IJssel, Nederland

Goede plek om Antwerpen te bezoeken.

4,0 van 5 bollen29 mrt 2024 beoordeeld
Online reserveren is eenvoudig en we wereden prettig ontvangen. Goede kamers met prettige bedden en beddengoed, heerlijk en uitgebreid ontbijt, kortom een fijn verblijf. Je auto kun je op hun eigen parkeerplaats parkeren. En dat is top.
Datum van verblijf: april 2023
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 4 apr 2024
Beste Jackkm,
Bedankt voor uw review.

Het doet ons plezier te lezen dat u de online reservering eenvoudig vond en dat u tevreden was met de ontvangst.
We zijn blij dat u onze kamers en de comfortabele bedden met bijbehorend beddengoed naar wens vond, en dat ons ontbijt aan uw verwachtingen voldeed.
Wat betreft het parkeren, willen we benadrukken dat hoewel het hotel zelf geen eigen parkeerplaats heeft, er een openbare ondergrondse parkeergarage direct onder het hotel beschikbaar is waarmee gasten hun voordeel kunnen doen, zoals u terecht opmerkte.

• Algotels
1.6 km van Ibis Budget Antwerpen Central Station
Gratis parkeren
Meer hotels in Antwerpen bekijken
Beoordeeld op 18 februari 2024

De kamer was als verwacht we slapen vaker in een ibis en ook in een budget. Munchen waren we ook geweest en waren dezelfde kamers. hier is ook niks mis mee ruimte genoeg en alles wat je nodig hebt is er. wastafel douche wc bed. wij hebben het hotel alleen nodig om te slapen en ons te verzorgen.

Minpunten · In dit hotel sliepen schijnbaar veel buitenlandse arbeidskrachten, en dit is nog niet het probleem maar die staan de hele dag voor de deur met groepjes te roken. dus als je aankomt moet je eerst langs enkele rokende types die je alleen maar aanstaren. En het roken is geen probleem maar dat ze pal voor de deur staan is niet fijn, je moet ze nog net niet aan de kant duwen. Het personeel zegt er niks van helaas als ze gewoon 10mtr verder gaan staan is het al goed. Daarbij is het personeel in dit hotel niet het vriendelijkste en doen ze dingen die ik nog nooit heb gezien. ze lopen in de ochtend naar de ontbijtzaal en pakken hier broodjes smeren deze en gaan dan met de lift en poetskar door de gangen heen. beetje raar allemaal maar de gangen worden niet gestofzuigd. drank flessen staan er bij aankomst op vrijdag en op zondag bij het vertrek nog steeds. al met al kamer was goed ontbijt was goed verder een beetje jammer allemaal.

Kamertip: Je kan hier goed boeken als het alleen voor slapen en douchen is. ontbijt is ook best oke maar om de hoek ligt een bakkerij.
Datum van verblijf: februari 2024
Beoordeeld op 14 januari 2024

met binne komst van onze kamer hing er al een nare geur ik had een raampje open gezet en dacht het zal vanavond wel weg zijn maar helaas dat was niet het geval het stapel bed van mijn dochter was ook los dus het wiebelde maar dat is nog niet zo ernstig maar bij weggaan heb ik alles even gecontroleerd dat ik niks vergeten ben dus ook onder de matrassen gekeken en het matras van het stapelbed was echt heel vies mijn man heeft daarna ook een bacterie infectie opgelopen en zou best kunnen dat het daar van is hij was de 2 de kerst dag al ziek met uitschecken heb ik het vermeld aan de bali medewerkster ik zal een foto er bij doen van het matras met vriendelijke groet gvh

Datum van verblijf: december 2023
Hotel- cmanager, Owner van Ibis Budget Antwerpen Central Station, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 januari 2024

Beste Marianhy,
Bedankt voor het delen van uw ervaring.

Het spijt ons te horen dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed. We nemen uw feedback over de geur in uw kamer en de staat van het stapelbed zeer serieus en zullen dit intern bespreken om onze service te verbeteren. Wat betreft de hygiëne van de matrassen, we hanteren strikte schoonmaakprotocollen en hebben 'plastic' hoezen om hygiënische redenen. Daarbovenop zijn wij midden in het proces om al onze matrassen te vernieuwen.
Uw melding over het matras en de gezondheidsklachten van uw man na het verblijf nemen we zeer serieus, alhoewel we geen directe oorzaak kunnen vaststellen zonder verder onderzoek. We waarderen het dat u dit heeft aangegeven en zullen dit meenemen in onze voortdurende inspanningen om de kwaliteit van onze accommodaties en diensten te waarborgen.

We verwelkomen jullie graag opnieuw voor een betere ervaring.

Beoordeeld op 3 april 2023

Een van de slechste hotels qua klantenservice en om te verblijven in Belgie. Na het boeken van een hotel voor € 136 bij Ibis Budget in Antwerpen via booking. com veranderde de website mijn incheckdag in het hotel naar een verkeerde datum in de toekomst. Na overleg met hun klantenservice kreeg ik te horen dat ik contact moest opnemen met het hotel om de datum terug te wijzigen en voor de terugbetaling. Nadat ik contact had opgenomen met het hotel, kreeg ik te horen dat het de fout van de boeking was. com ze moeten het geld terugbetalen. Dus nam ik opnieuw contact met hen op en kreeg te horen dat ze me niet konden helpen omdat het hotel mijn betaling ontving. Tot slot werd mij door het hotel verteld dat het in hun algemene voorwaarden staat dat ze niets terugbetalen of een andere dag aanbieden aan klanten bij een wijziging of fout in de boeking. Conclusie dit Hotel doet aan pure DIEFSTAl!

Kamertip: BOEK HIER A.U.B NIETS. Dit Hotel vergoed geen betalingen als er iets wordt gewijzigd of bij een fout in de boeking, Pure DIEFSTAL!
Datum van verblijf: februari 2023
  • Reistype: Reisde alleen
Hotel- cmanager, Owner van Ibis Budget Antwerpen Central Station, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 april 2023

Beste,

We willen graag onze oprechte excuses aanbieden voor wat lijkt om een misverstand te gaan.
Graag hadden wij meer gegevens uw e-mailadres ontvangen, zodat we de situatie verder kunnen bespreken en uitklaren.

Vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 30 maart 2023

De ligging was ideaal voor mijn business trip. Snelle check-in en check-out. Ontbijt was oké, ik miste een spiegelei en gebakken spek. Ook hadden ze een 24-uurs receptie dus kon ik altijd binnen en buiten.

Datum van verblijf: maart 2023
  • Reistype: Reisde voor zaken
Hotel- cmanager, Owner van Ibis Budget Antwerpen Central Station, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 maart 2023

Beste,

Vriendelijk bedankt voor uw positieve recensie.

Het doet ons veel plezier te lezen dat u een aangenaam verblijf heeft gehad. We zullen nadenken hoe we in de toekomst rekening kunnen houden met uw aanbeveling.

Met vriendelijke groet en heel graag tot een volgende keer,

Beoordeeld op 30 oktober 2022 via mobiele applicatie

Dit hotel geboekt als uitvalsbasis voor ons zomer vakantie in Antwerpen en omstreken . Het beviel ons heel goed.Centraal gelegen ,parkeerplaats dichtbij.Schone kamers en vriendelijke ontvangst. Bij een volgend bezoek zouden wij weer hier kunnen verblijven

Datum van verblijf: juli 2022
Hotel- cmanager, Owner van Ibis Budget Antwerpen Central Station, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 oktober 2022

Beste Edward,

Hartelijk dank voor uw review.

Het doet ons veel plezier dat u van uw verblijf bij ons genoten heeft en u onze vriendelijke bediening en centrale ligging als sterke punten aanhaalt!

Hopelijk tot ziens,