2 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
ibis Budget
Expedia.comUS$ 78
Booking.comUS$ 79
PricelineUS$ 79
TravelocityUS$ 78
Hotels.comUS$ 78
Trip.comUS$ 82
Beoordeeld op 21 augustus 2020

Het ontbijt moesten we zelf afhalen: een pakketje met 3 mini croissant, 1 appel en 1 koffie.
Vuilnisbak in badkamer was niet geledigd (Corona !!)
We kregen geen badge om buiten te gaan, maar moesten steeds aanbellen.
's Avonds was het wachten op de nachtwaker, niet aan te raden in zo'n buurt.

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 4 maart 2020

Prima hotel voor wijnig geld lekker onbijt de service was ook goed. ik kom graag nog een keertje terug.
lekkere bedden
hygiene was ook goed
loacatie is ook goed bereikbaar met openbaar vervoer met tram

Datum van verblijf: februari 2020
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hotel-cmanager, Lieven VAN DEN BULCKE, General Manager van Ibis Budget Antwerpen Central Station, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 maart 2020

Beste gast,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze positieve feedback te noteren.

Het doet ons veel plezier dat u genoten heeft van een fijn verblijf bij ons. We delen uw complimenten zeker met ons team. We kijken er alvast naar uit u een volgende keer opnieuw te mogen verwelkomen!

Vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 12 februari 2020 via mobiele applicatie

Alles wat je nodig hebt voor een fijne overnachting is aanwezig. Vriendelijk onthaal, goed ontbijt, alles netjes gepoetst en een degelijke matras. Ligging is fantastisch natuurlijk! Ik kom zeker terug, is voordeliger dan een Airbnb of Bed & breakfast.

Datum van verblijf: februari 2020
Reistype: Reisde alleen
Hotel-cmanager, Lieven VAN DEN BULCKE, General Manager van Ibis Budget Antwerpen Central Station, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 februari 2020

Beste Nina,

Heel erg bedankt voor deze mooie woorden! Fijn dat we hebben kunnen bijdragen tot een geslaagd verblijf in Antwerpen. We geven je complimenten door aan onze medewerkers! We zien uit naar je terugkomst en zullen je met veel plezier opnieuw verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 4 februari 2020

Voor na het stappen in Antwerpen waren wij opzoek naar een schoon en niet te duur hotel. Na zoeken ben ik uitgekomen bij ibis budget Antwerpen Centraal Station en deze voldeed aan deze eisen. Het is een prima schoon hotel vlakbij het centraal station waar je ook makkelijk je auto kon parkeren in de parkeergarage.

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 2 februari 2020

prima kamer voor een goede prijs en gelegen direct achter het station. Moest de volgende dag in Brussel zijn en dat was heel goed te doen per trein. Ontbijt was ook goed. Voldoende keus en van goede kwaliteit. Doe het volgende keer weer.

Datum van verblijf: januari 2020
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hotel-cmanager, Lieven VAN DEN BULCKE, General Manager van Ibis Budget Antwerpen Central Station, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 februari 2020

Beste Fred,
Bedankt voor deze perfecte score!

Het doet ons erg veel plezier dat uw verblijf zo naar wens was en we hopen u in de toekomst dan ook nog eens te mogen verwelkomen.

Vriendelijke groet,