Beoordeeld op 15 februari 2019 via mobiele applicatie

Ik was daar met mijn zoon een nacht , de mensen aan de balie , waren heel vriendelijk . Alles ziet er net en schoon uit ! Het onbijd is ok veel verkrijbaar voor de prijs van 7,50 euro! Het is ook dicht bij het station ! En winkels zeker een aanrader voor 2 dagen

Datum van verblijf: februari 2019
IBACCS, Directeur général van Ibis Budget Antwerpen Central Station, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 april 2019

Blij te horen dat jullie een aangenaam verblijf hebben gehad.
Hopelijk tot nog eens !

Beoordeeld op 12 februari 2019

We werden vriendelijk ontvangen. De kamer was pas schoongemaakt en fris en proper. De douche was in orde. Het ontbijt was uitgebreid en er was voldoende keuze. Er werd constant aangevuld. De koffie was ook lekker.

Datum van verblijf: februari 2019

Bedankt voor de feedback, Linda.
Dit motiveert onze ploeg om iedere keer weer het beste van onszelf te geven.
Hopelijk gauw nog eens !

Beoordeeld op 4 februari 2019

Vriendelijk ontvangen. Kamer was ok, proper en basic. Hotel is goed voor 1 nacht, langer verblijf niet aan te raden. Aangezien het klein is en basic bedden zijn. Ontbijt was niet uitgebreid maar wel in orde!

Kamertip: vlakbij stad en centraal station
Beoordeeld op 3 februari 2019 via mobiele applicatie

Mooie ‘basic’ kamer, prima daar kies je ook voor. De douche thermostaat was stuk. Temperatuur veranderd constant hevig, dus douche ging haast niet. Er was ook nog een kapotte lift. Voor de rest prima lokatie.

Beoordeeld op 14 januari 2019

KOSTEN: Helaas hadden wij teveel betaald voor dit hotel. Op de kamerdeur hangt informatie over het hotel dat aangeeft: 50 euro per nacht, 7,50 euro voor ontbijt per persoon.

LOCATIE: Het hotel is prima als je 1 nacht verblijft. Als je naar de Meir loopt doe je daar ongeveer 15 minuutjes over, prima te doen. Vanuit de kathedraal is het ongeveer een half uurtje, maar het is zeker geen straf om te wandelen, Antwerpen is prachtig!

PARKEREN: We hebben onze auto geparkeerd in de parking onder het hotel. 20 euro per dag.

KAMER: Onze kamer was simpel maar netjes. De wasbak is in de kamer (niet in de badkamer) en na gebruik van het toilet/wasbak komt een nare rioolgeur naar boven. Ik kan me voorstellen dat dat hetgeen is wat andere gasten ook roken. Mijn partner en ik hebben niet echt lekker geslapen op de bedden, maar voor 1 nacht.. prima. Het is ook geen romantische kamer, dus als je voor een romantisch weekendje gaat dan is dit niet de beste optie.

ONTBIJT: prima ontbijtje. Verschillende soorten brood, jam, kaas, vleesbroodbeleg, melk, cornflakes, yoghurtjes en gekookte eitjes. Niets speciaal maar dikke prima.

CONCLUSIE: reis je met een budget dan is dit een goede optie, maar betaal niet teveel! Wij hebben rond de 75 euro betaald (met ontbijt). Dit is geen heel groot verschil met andere niet-budget hotels (+/- 90 euro). In dat geval adviseer ik een ander hotel te kiezen. Vooral als je kiest voor een romantisch weekendje weg.

Datum van verblijf: januari 2019