“1e klas islamofoben”

Keukens: Mediterraan
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Na sluitingstijd
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Na sluitingstijd
7 maart 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik draag een hoofddoek en mn vriendin niet. Hij was heel de tijd tegen brutaal bezig en tegen mn vriendin deed die normaal. Uiteindelijk zijn we opgestaan omdat ik niet in zo’n verschrikkelijke tent wil eten

Datum van bezoek: maart 2023

23 juli 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Schande van een plaats!!
Ben al aantal keer geweest en telkens is de verkoper gewoon gemeen en onbeschoft!
Heeft helemaal geen respect voor zijn klanten en al een aantal keren al racistische uitspraken van hem gekregen. Maakt voor mij zelf niet uit of de falafel goed is of niet maar wanneer de zaakvoerder zich zo gedraagt is dit gewoon een schande.
Zal nooit in mijn leven weer teruggaan en andere ook niet aanbevelen om bij zo een man te gaan eten.

Datum van bezoek: juli 2022
6 april 2022 beoordeeld

Ideaal voor een snelle hap, zeer goede prijs/kwaliteit verhouding, beperkte maar daardoor goede kaart met een groot assortiment aan toppings naar keuze, adresje om te bewaren

Datum van bezoek: februari 2022
23 februari 2022 beoordeeld

Heel lekker, als je een gewoon broodje falafel bestelt kan je zelf kiezen welke garnituur je erbij neemt uit de salade bar. Ze hebben heerlijke gegrilde bloemkool, pepers, verschillende soorten opgelegde groenten, kikkererwten... Ook de optionele sauzen zijn stuk voor stuk de moeite. Daarnaast was het personeel correct en vriendelijk.

Datum van bezoek: februari 2022
6 januari 2022 beoordeeld

Ongelooflijk lekkere smaken hier.
Wat opviel is een bijzonder hygienische keuken en zaak, buffet op een correcte manier aangeleverd, zeer belangrijk voor mij.
Eigenaar zeer correct.

Datum van bezoek: januari 2022

Reizigers die Falafel Tof bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Falafel Tof geweest? Deel je ervaringen!