“Top prijs/kwaliteit”

Keukens: Mediterraan
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Ontbijt
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Ontbijt
6 april 2022 beoordeeld

Ideaal voor een snelle hap, zeer goede prijs/kwaliteit verhouding, beperkte maar daardoor goede kaart met een groot assortiment aan toppings naar keuze, adresje om te bewaren

Datum van bezoek: februari 2022

23 februari 2022 beoordeeld

Heel lekker, als je een gewoon broodje falafel bestelt kan je zelf kiezen welke garnituur je erbij neemt uit de salade bar. Ze hebben heerlijke gegrilde bloemkool, pepers, verschillende soorten opgelegde groenten, kikkererwten... Ook de optionele sauzen zijn stuk voor stuk de moeite. Daarnaast was het personeel correct en vriendelijk.

Datum van bezoek: februari 2022
6 januari 2022 beoordeeld

Ongelooflijk lekkere smaken hier.
Wat opviel is een bijzonder hygienische keuken en zaak, buffet op een correcte manier aangeleverd, zeer belangrijk voor mij.
Eigenaar zeer correct.

Datum van bezoek: januari 2022
18 november 2021 beoordeeld

De eigenaar van de zaak was zeer arrogant en gaf me een uitbrander toen ik even alleen stond, omdat ik hem vriendelijk had verzocht om aub geen saus op mijn broodje te doen (vanwege gezondheidsredenen). Ik voelde ne in een hoekje geduwd door deze macho patriarchale arrogante man, die even bedacht om me aan te vallen wanneer ik alleen stond.
Ik was een hele tijd aan het nadenken of het aan mij lag, is het misschien niet ok dat ik mijn saus apart vraag,...? Tot mijn vrienden zeiden dat zijn gedrag absoluut NIET OK is!
Jammer... want de rest van het personeel was wel vriendelijk.

Datum van bezoek: oktober 2021
10 september 2021 beoordeeld

Zelf geen enkele klacht van deze zaak. Zeer lekker en verse slaatjes/ zelf te kiezen behoren. En ik heb er altijd vriendelijk personeel getroffen …

Datum van bezoek: september 2021

Reizigers die Falafel Tof bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Falafel Tof geweest? Deel je ervaringen!