“Gezonde fastfood ”

Keukens: Mediterraan
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Lunch
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Lunch
16 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk broodje gegeten, uniek concept. Zelf je broodje vullen aan de salade bar. Smaken passen goed bij elkaar. Daarnaast goede bediening

Datum van bezoek: augustus 2019

19 juli 2019 beoordeeld

Echt fantastisch, hier kom ik zo graag. De uitbater is zo een lieve man. Leuk concept dat je je broodje zelf aan de saladebar kan vullen en heerlijke aardappelfrietjes.

Datum van bezoek: april 2019
2 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ook al ben ik geen vegetariër een lekkere falafel waardeer ik veel meer dan een broodje shoarma! En deze falafel was heerlijk!

Datum van bezoek: juni 2019
1 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Multiculturele omgeving, je hoort er zowel Australisch praten als Spaans en dat is al mee een onderdeel van de sfeer.
De falafel is echt lekker,.je vult zelf aan met groentjes en op tafel worden allerlei sausjes. gezet.
Absoluut een aanrader om eens te bezoeken !

Datum van bezoek: juni 2019
11 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Perfect broodje falafel dat je zelf kan vullen vanuit een buffetbar. Vers, knapperig en lekker pittig.

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die Falafel Tof bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Falafel Tof geweest? Deel je ervaringen!