“Lekker, gezond en gezellig eten”
Beoordeling van Simply Emily

Simply Emily
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 69 van 1.873 Restaurants in Antwerpen
23 april 2019 beoordeeld

Leuke locatie aan het gezelligste plein van Antwerpen stad. Leuk terras en altijd lekker en vers. De bediening maakt het helemaal af, altijd super vriendelijk en goedgezind. Een plezier om te komen!

Datum van bezoek: april 2019

13 maart 2019 beoordeeld

Dit adres stond al zeer lang op mijn to-do-list maar door mijn drukke werkagenda was het me nog nooit gelukt om Simply Emily uit te testen. Gekend voor hun lekkere soepen en de tomatensoep met balletjes was dan ook uitstekend : goed warm en lekker gekruid. Daar ik een flinke eter ben, heb ik nadien nog een wrap met zalm genomen en ook deze was dik in orde en bovendien een mooie portie met begelijdend slaatje. De cake zag er ook lekker uit ,maar die kon er echt niet meer bij, dus is voor een volgende keer. Veel vaste klanten zo te zien en je kan er ook afhalen. Perfect lunchadres dus.

Datum van bezoek: maart 2019
5 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Oprecht zeer lekker gegeten. De tomatensoep was zeer goed gekruid en enorm lekker van smaak. Verder ook de homemade ice tea gedronken die effectief als thee heeft gesmaakt en niet naar bijvoorbeeld munt met veel water, wat ik in veel andere zaken al wel heb geproefd. Kortom een echte aanrader!!

Datum van bezoek: maart 2019
22 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor sfeer en gezelligheid een dikke 10,
Voor presentatie een royale 9,
Voor smaak een dikke 12!
Bediening: staat altijd voor je klaar met een stralende glimlach en een gezonde portie klantvriendelijkheid.
Kortom: een topplek met topeten voor een topprijsje met een topdame achter de toog.

Datum van bezoek: februari 2019
6 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker gegeten, wrap met chili con carne en de frambozentaart is een grote aanrader!! Marie staat klaar met een grote lach. Heel gezellige sfeer.

Datum van bezoek: februari 2019

Reizigers die Simply Emily bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Simply Emily geweest? Deel je ervaringen!