“Perfect”

Geclassificeerd als nr. 16 van 1.905 Restaurants in Antwerpen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
7 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig en mooi interieur. Vriendelijke en vlotte bediening. Ook het eten was top, zeker de saus bij alle gerechten smaakten heerlijk. Perfecte avond.

Datum van bezoek: november 2019

6 november 2019 beoordeeld

Gebouw op zich is prachtig, inrichting mooi maar koel.
De tafel is niet ingedekt en dit geeft geen feestelijk gevoel.
De gerechten worden mooi geserveerd, maar qua smaaksensaties was het niet wat we ervan verwacht hadden. De Nick's japanese fetish kon ons zeker niet bekoren. De croissant als laatste gerecht was een afknapper, daarvoor komen we niet naar The Jane.
Te veel "pairing wines'' om optimaal te kunnen genieten.
Bediening is professioneel en uiterst vriendelijk.

6 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Was echt de moeite Heel mooi kader en super lekker gegeten Het personeel is ook super vriendelijk Het enige wat mij stoorde is dat er 8 euro parking werd aangerekend op een rekening van bijna 1200 eu

Datum van bezoek: mei 2019
27 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie locatie, goede bediening. Heerlijk eten. Wijnen zijn van top kwaliteit. Het eten is fenomenaal. Al met al een topavond.

27 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Viel echt tegen ten opzichte van de laatste keer. De eend was erg taai, “paring wines” te veel, is niet bij te houden en je kunt er zo niet van genieten. Een croissant met ijs erin als afsluiting na 10 gerechten? De muziek staat zo hard + galmen akoestiek dat de bediening niet te verstaan is bij uitleg van het gerecht. De bediening loopt georganiseerd heen en weer maar dat veroorzaakt wel veel onrust in de sfeer. Lange zit, 19.00-00.00 uur. Misschien een paar gerechtjes minder?

Reizigers die The Jane bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In The Jane geweest? Deel je ervaringen!