“Fantastische ervaring!”

Geclassificeerd als nr. 2 van 108 Dessert in Antwerpen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben geluncht in de upper room bar. Echt een fantastische ervaring. De gerechten zijn heel erg goed en lekker, de wijnen subliem en de bediening professioneel, toegankelijk en gezellig. Iedereen zit aan de bar, om de ‘keuken’ heen. Er hangt een prettige informele sfeer. Prijs/kwaliteit is erg goed.

8 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Blijft een elke keer een feestje.
De standaard blijft hoog liggen en wordt iedere keer weer waar gemaakt.

Datum van bezoek: juni 2019
6 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige ambiance. Gezellige en vriendelijke bediening. De gerechten gaan van het ene naar het andere hoogtepunt. We werden zelfs een beetje emotioneel van de Unagi Donburi.

4 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant is gelegen in een prachtig gebouw. Voor mij één van de mooiste restaurants waar ik ooit geweest ben. Een echt pareltje.
Er wordt gewerkt met een vaste menu van 12 of 13 gangen. Elke schotel is een culinaire ontdekking. Fantastisch van smaak en soms te mooi om op te eten. Zeker in combinatie van de aangepaste wijnen (jane’s inimitables). Met honger kom je zeker niet buiten. Eten bij The Jane is zeker niet goedkoop maar het is de moeite. Een belevenis van begin tot het einde.

3 september 2019 beoordeeld

Schitterende setting, vlotte bediening met een hoog rock'n roll gehalte, alle gerechten van een ontzettend hoog niveau en een dikke pluim voor de sommelier voor zijn excellente wine pairing met wijnen die bovendien ook nog vlot geschonken werden.

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die The Jane bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In The Jane geweest? Deel je ervaringen!