106 US$
Booking.com106 US$
eDreams106 US$
ZenHotels.com119 US$
Beoordeeld op 20 juli 2020

Mooi hotel op een centrale locatie. We kwamen binnen en kregen een kamer upgrade, wat erg leuk was. Grote en fijne kamer. Locatie is centraal en dichtbij leuke restaurantjes. Al met al een mooi hotel, uitstekende locatie en gastvrijheid! ik raad iedereen aan om hier heen te gaan.

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 12 januari 2020

Fijn kleinschalig hotel op een top locatie. Kleine kamer maar voorzien van alles wat je nodig hebt. Ontbijt was ook meer dan prima en werd goed aangevuld, vriendelijk personeel wat het plaatje compleet maakt!

Beoordeeld op 23 december 2019 via mobiele applicatie

Hotel ligt vlak naast Grote Markt van Antwerpen; perfecte lokatie voor bezoek aan de stad. Kamer groot en met prachtig oud balkenplafond in een 16e eeuws pand; zeer sfeervol. Personeel bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Heel goed verblijf gehad.

Beoordeeld op 16 december 2019

Door een interne fout, hadden wij een andere kamer dan we geboekt en voor betaald hadden.
Hotel Matelote vindt het niet nodig om het verschil terug te betalen omdat het volgens hen te klein is, we krijgen wel een fles cava bij een volgende boeking.... Ware het niet dat het toevallig de kamer van een collega was waarmee de fout gebeurde. De collega kreeg de Duplex suite en betaalde er dan ook nog 17€ minder voor.
Ontbijt was tevens zeer basic en de kamer die we dan uiteindelijk gekregen hebben, rook niet fris en er lagen ook nog lege verpakkingen van onze voorgangers. Jammer!

Beoordeeld op 5 augustus 2019

Een geweldig hotel in het midden van Antwerpen op steenworp afstand van alles. Super locatie. De host was ontzettend aardig en behulpzaam. Ik zou dit hotel zeker aanraden voor een verblijf in Antwerpen.

Datum van verblijf: juli 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
Bie V, Front Office Manager van Hotel Matelote, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 augustus 2019

Bedankt voor de fijne review!!