Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.comUS$ 72
PricelineUS$ 72
Hotels.comUS$ 70
TravelocityUS$ 70
Orbitz.comUS$ 70
Agoda.comUS$ 71
Beoordeeld op 4 februari 2019 via mobiele applicatie

Bijna alles perfect,alleen in de keuken kon wel een doekje en sponzen aanwezig zijn. In de badkamer geen washandjes aanwezig en voor in de toekomst is een keerborstel wel handig voor de flat/studio proper te houden. De wifi was perfect. Handdoekken en lakens kan wel meer aangeboden worden, hier heb ik zelf achter moeten vragen. Ikzelf had nunwel veel spullen bij, maar er zullen klanten zijn die dat niet allemaal bijhebben.

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 2 januari 2019 via mobiele applicatie

De prijs kwaliteit is goed. Verwacht dus geen luxe. Maar om met een groep vrienden hier te overnachten is prima.
Ligging tov het centrum is goed te voet Ov is dicht in de buurt
Wel gehorige accommodatie
Lastig parkeren maar kan wel

Datum van verblijf: januari 2019
Beoordeeld op 22 december 2018

Dit is de 2e keer voor ons. Gebouw en kamers wat verouderd, maar daarentegen super fijne bedden. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Gratis wifi. Ligging is prima en er zijn genoeg parkeermogelijkheden.

Kamertip: Studio voor 2 personen is echt heel ruim
Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 11 november 2018

Geboekt vanwege werkzaamheden in Antwerpen. Ronduit smerig. Zwarte schimmelranden om de douchebak. Sterk vervuilde doucheslang. Loszittende douchekop. Douchen na een dag werken is het echt minste. Beheerder aangesproken. Die was ronduit onbeschoft, deed uiteindelijk een noodreparatie van de douche en veegde even de bovenste laag zwarte schimmel van de douchebak. Nog meer schimmel op diverse plekken in het appartement. Losliggende tegels. Kapot meubilair. Keuken waar je vanuit het oogpunt van hygiëne nog geen verpakte voeding wil bewaren. Geen gehoor voor onze klachten, viel binnen de prijs/kwaliteitsverhouding ... Nou, niet volgens ons. Altijd te duur!

Kamertip: Ga niet! Slechte buurt, slecht onderhouden pand, onbeleefde beheerder.
Datum van verblijf: november 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 19 juli 2018

Het was een super aangenaam verblijf, heel ruime kamers. vriendelijk personeel. Het was een vlotte check-in en check-out proces. Het was wel een wandeling naar het stadscentrum en de Meir, maar dit was leuk om zo de stad te leren kennen enzo ook de calorieën van het eten gingen er terug af.

Datum van verblijf: juli 2018