Happiness51168586689

Een warm thuis komen.

Beoordeling van B&B Koto
5,0 van 5 bollen13 mei 2024 beoordeeld
Een echt thuis kom gevoel bij B & B Koto. Midden in het centrum van Antwerpen ligt deze mooie B & B.
Zodra de poort open gaat sta je versteld van een groene oase in de tuin met een heerlijk zwembad. Je wordt welkom geheten door een vriendelijke en hartelijke familie. De eigenaresse vol enthousiasme zal je naar de prachtige kamers brengen die deze B & B heeft. Voorzien van alle gemakken voor een fijn verblijf.
Vergeet niet om een heerlijk ontbijt te bestellen. Op loop afstand van restaurants, cafés, tram, bus, huurfietsen en het centrum.
Een absolute aanrader.
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Boek nu met Marriott Bonvoy
2.9 km van B&B Koto
Gratis parkeren
Meer hotels in Antwerpen bekijken
Beoordeeld op 13 mei 2024

De tweede keer dat we hier verbleven voor verschillende fotoshoots. Een oase van rust middenin Antwerpen, heel veel leuke restaurants in de buurt. De kamers zijn geweldig, zeer comfortabele bedden en in de Afrika-kamer een super fijne douche (zoeen zou ik thuis ook wel willen). We hebben het heel erg gezellig gehad met Tamara die ons echt overal bij hielp. En het zwembad was heerlijk na een dag shooten in de stad. Heel veel waar voor je geld!

Datum van verblijf: mei 2024
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 11 april 2024 via mobiele applicatie

Super b&b. Mooie kamer, vriendelijke gastvrouw en gastheer. Echte aanrader! We verbleven in India. Mooi ingerichte kamer met een zalig bad. Lekker ontbijt gekregen op de kamer. Alles in aanwezig in de kamer, minibar, koffie en thee, … De stoeltjes aan de tafel mochten voor mij iets comfortabeler.

Datum van verblijf: april 2024
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 28 december 2023

Beste B&B ever! Prachtige locatie met prachtige kamers! Op wandelafstand van centrum en vlakbij het Zuid!
Heel luxueus ingerichte kamers met perfecte service! Heerlijk ontbijt en minibar.
Enthousiast onthaal door de eigenaars.

Prachtige binnentuin met mooi zwembad (voor in de zomer 😉) maar ook sauna en je kan er ook massages reserveren...

Datum van verblijf: december 2023
Tamara Nolens, Eigenaar van B&B Koto, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 december 2023

Dank je wel voor de warme woorden ❤️… altijd welkom.🤗

Beoordeeld op 6 januari 2023

Nog nooit zo'n B&B meegemaakt. Luxe thema kamers met mooie details (niet goedkoop, maar prijs-kwaliteit voor locatie klopt) met net iets meer als geurkaarsen/geurstokjes, tissues, meerdere soorten thee, mini bar en koffie, lekkere koekjes gekregen met een mooi verhaal erachter. Aangenaam kennisgemaakt met de gastvrije, attente en heel behulpzame eigenaars.
Ontbijt kon op de kamer, maar ook in de centrale kamer bij de ingang waar je uitkijkt op de mooie tuin met zwembad (waar wij helaas geen gebruik van konden maken in december). Je moet wel even een tijd afspreken.
De kamer was schoon, ruim en prima voor een gezin van 4 (let wel, er is toeslag voor kinderen die op een eigen bed slapen). We sliepen op zachte bedden en fijne kussens. Ik neem vaak mijn eigen kussen mee, maar hier kon ik prima slapen. Toen wij er waren was het erg koud, maar de kamer was vooraf al opgewarmd voor ons en ik vreesde even voor de tocht onder de deur, maar daar hadden we totaal geen last van (mogelijk wel fijn om een tochtstrip te hebben daar). De badkamer was ruim en alle benodigdheden waren aanwezig. De handdoeken waren prima, persoonlijk hou ik van wat dikkere handdoeken. Als je iets nodig had, dan kon dat gelijk geregeld worden. Wij zaten in de nog redelijk nieuwe Jungle room, dat was niet de 1e keus, maar we boekten last minute. Alles was verder goed geregeld. De kamer is ook geschikt voor mindervaliden, om die reden denk ik dat er geen nachtkastjes naast het grote verstelbare bed stonden, maar soort hangzakjes voor je spullen. Mijn kinderen willen graag in de zomer terugkomen, ze hebben de kamer met boomhut op het oog!

Kamertip: Voor kinderen is het misschien wel een flinke wandeling naar het centrum, maar je kan ook met de tram/metro plusminus 3 of 4 haltes.
Datum van verblijf: december 2022
Beoordeeld op 24 juni 2020

Als je naar Antwerpen komt en een leuke plaats zoekt om te logeren moet je hier zijn, om te beginnen heeft het een mooi zwembad zonder chloor, alle kamer zijn origineel ingericht en met kinderen kan je zelf een kamer met boomhut boeken ( ik denk dat ik dan de boomhut zou kiezen), lekker romantisch. Er is een zandbak voor de kleintjes en plaats genoeg om te kunnen ravotten. Grote doorgang en een kamer voor mindervaliden. De prachtige lampen brengen je helemaal in de sfeer van Marokko, nu ja, heel de inrichting doet aan reizen denken.

Kamertip: toegankelijkheid voor mindervaliden, alle kamers zijn super mooi, rustige plaats in het centrum vanAntwerpen
Datum van verblijf: mei 2020