“Teleurstellend”

BELLA PATIO
Geclassificeerd als nr. 1.089 van 1.592 Restaurants in Antwerpen
Keukens: Italiaans
8 juni 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens een kleine vakantie naar Antwerpen heb ik hier samen met een groep vrienden gegeten. Eerder op de middag hadden wij daar al wat gedronken. Een mooie locatie dachten we, precies op de Grote Markt. Prima prijs-kwaliteitverhouding, voor het drinken dan. Het eten was een ander verhaal.

S’avonds zijn we weer teruggegaan, puur om de locatie en de goede service van die middag. Als voorgerecht hadden wij knoflookbrood met kaas en inktvisringen besteld. De inktvisringen waren prima, maar redelijk aan de prijs. Het knoflookbrood was een schande. We kregen vijf stukjes half aangebrand stokbrood met wat kaas eroverheen voorgeschoteld. De knoflook was negens te bekennen. Jammer dachten we, maar we besloten toch een hoofdgerecht te bestellen.

Ik bestelde de entrecote, mijn vrienden hadden spareribs, kip en mosselen besteld. De mosselen waren prima en daar hebben wij verder niks op aan te merken. De andere gerechten daarin tegen...
Ik had gevraagd om een medium-rare entrecote en ik kreeg en volledig doorbakken stukje vlees voor mijn neus met wat goedkope sla ernaast. Ook moest ik €3,50 bijbetalen voor een bakje pepersaus. Bij een van mijn vrienden was dit hetzelfde verhaal, alleen dan met de kip. Hij kreeg een droog stuk kip geserveerd. Mijn andere vriend zijn spareribs waren ook niet top. Tevens hadden wij gevraagd om drinken voor tijdens het eten, dit zouden ze brengen zeiden ze. Uiteindelijk kwamen de drankjes pas nadat wij al klaar waren met eten. Wij hebben toen vervolgens de drankjes weer teruggestuurd.

De locatie is leuk, je kunt er gezellig wat drinken en bepaalde gerechten zijn wel te eten, zoals de mosselen en de pasta’s, maar daar blijft het ook bij.

Datum van bezoek: juni 2021

12 oktober 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten is niets speciaals maar wel goed. In Antwerpen denken de meeste restaurants dat ze speciaal voor de dag moeten komen met ingewikkelde gerechten.. maar een eenvoudige Italiaans restaurant zoals dit mag er zeker zijn.

Datum van bezoek: oktober 2020
26 september 2020 beoordeeld

Eten was goed, maar de rest niet. Vrouwen toiletten geen water om de handen kunnen wassen en geen toilet papier.
Wij zitten in de kleine veranda zo als de vrienden van de kelner. Alleen.
Twee vrienden van ons komen er bij te eten, en zie wat was en gewoon een the en een water gedronken en direct vertrokken.
Privé party van vrienden van de kelner met hun eigene luidspreker. Wij als klanten moeten wachten erg lang, van 20u binnen,20u20 de bestelling opgenomen van alles in eens, aperitief, voor/hoofd/nagerecht tegelijkertijd aperitief om 20u30, voorgerecht om 20u50, om 21u30 hoofgerecht waardoor pepersaus en champignonsaus vergeten meebrengen en geen kans om te kunnen vragen aan, de kelner was weg!,om 22u de kelner zegde dat ze gaan afsluiten, en we bestelden het nagerecht, een irish coffee, en de rekening. 22u10 irish coffe op tafel,en dessert om 22u30. In theorie beter Irish coffe met nagerecht samen. Met mijn nagerecht kleine kunst gemaakt (zichtbaar op de afbeeldingen)
Ik heb laten tonen aan de kelner op een zachte manier dat ik niet tevreden was, en de antwoord was niet professioneel. Ondertussen hebben verloren 6€ van de sauzen, de dinner van mijn vrienden, en twee vaste klanten.
Waar zijn die andere kelners van vroeger! Deze waren top!

Datum van bezoek: september 2020
2 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Altijd leuk om bij bella patio te zitten, mooi uitzicht, aangename vlotte bediening, en ideaal voor een snelle goeie hap!

Datum van bezoek: juni 2020
29 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een middagje shoppen uiteindelijk in dit restaurant beland. Er zijn zéker betere restaurants, maar voor het geld viel het wel mee.

Hoewel de anderen pizza namen besloot ik de “tris” te nemen. (Cannelloni, ravioli en lasagne). Ik verwachtte 3 verschillende gerechten, maar kreeg alledrie de gerechten in een rond bakje volgestort met kaas. Dat had best wel beter gekund. Zeker omdat er maar 2 gezinnen aanwezig waren als gast.

Om de kaart voor het dessert moesten we echt vragen. Daar was weinig initiatief vanuit het restaurant. Het toetje (wafel met poedersuiker) was niet echt smaakvol. Jammer

Datum van bezoek: februari 2020

Reizigers die BELLA PATIO bekeken, bekeken ook

In BELLA PATIO geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.