Wim L

Veel potentieel, weinig proper

Beoordeling van Hotel Julien
2,0 van 5 bollen19 nov 2023 beoordeeldvia mobiele applicatie
Dit hotel probeert zijn best te doen met mooi interieur en lekkere geuren en producten maar komt op verschillende vlakken slecht uit de verf.

Om te beginnen kregen wij een rondleiding op de benedenverdieping. Die was vreemd en ongevraagd.

De kamer zag er op het eerste zicht mooi uit maar had heel wat mankementen. Vlekken en vuil overal doorheen de ruimtes. Vieze badkamer. Vuile voegen, vlekken op de muren. Ook de stoffen kop van het bed vertoonde vlekken.
Het bed was niet erg comfortabel.
De douche liep nauwelijks af waardoor de hele badkamer nat kon worden. Ik moest 1 min het water laten lopen en dan wachten om verder te doen.

De producten waren wel fijn.

Ik vraag me af waarom ik hier meer dan 250 euro voor een nacht betaald heb.
Als de hygiëne niet gegarandeerd kan worden tegen zo’n prijs, hoeveel moet je dan betalen voor een propere kamer?

Het ontbijt (bijna 60 euro voor 2 man) was ok. Vers brood en beleg. Er werd ook een eitje aangeboden. De service van de mensen aan het ontbijt was prima.

De bar was bedroevend. Ik vroeg een Gin/Tonic. Men kon dit niet. Ik kreeg deze eerst zelfs zonder ijs?
Als er niemand bekwaam achter de bar kan staan, sluit ze dan want u hebt zich belachelijk gemaakt (alle begrip voor mensen die nog iets moeten leren, maar niet aan deze prijzen en niet als er geen begeleiding voor deze persoon is voorzien)
Datum van verblijf: november 2023
Kamertip: Zoek u iets waar de prijs/kwaliteit beter is.
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Hampton
Volledig restitueerbaar
Geen aanbetaling vereist
  • Official Site
0.8 km van Hotel Julien
Room adapted for special needs.
  • Trip.com
Word beloond met One Key
2.5 km van Hotel Julien
Meer hotels in Antwerpen bekijken
Beoordeeld op 7 november 2023

Mooi boutique hotel midden in het centrum. Echter het personeel, daar mag nog wel aan gewerkt worden.

Van stagiaires die alleen achter de receptie staan in de avond. Tot onvriendelijke manager die zijn personeel niet goed behandeld.

Datum van verblijf: oktober 2023
Beoordeeld op 20 augustus 2023 via mobiele applicatie

Stijlvol hotel, heel mooi interieur, goede service en een hele goede locatie! 1 nachtje verbleven en dat is heel goed bevallen. Heerlijk en goed verzorgd ontbijt. Hotelkamers wat klein en de bedden zijn ook niet heel groot. Al met al een fijn verblijf!

Datum van verblijf: augustus 2023
Beoordeeld op 26 juli 2023 via mobiele applicatie

Een prachtig boutique hotel uitstekend gelegen in het hartje van Antwerpen.
Bij aankomst wachtte ons een warm welkom aan de receptie.
Het hotel is volgens ons minder geschikt voor oudere mensen die slecht te been zijn zelfs met een met een mini lift…
Kamer 1 : tip mss. Eens bekijken hoe de gast iets kan ophangen ( geen hangkast)
Kamer 2 toppie

SPA
Massage : goed zonder meer
Sauna : goed zonder meer
Geen lift of toch vandaag niet …
Moeilijke trap voor oudere mensen.

Ontbijt:
Echt beneden peil van 4 ****
Hard brood ( 1 soort )
Geen vers fruitsap voor deze kamerprijs en niveau jammer

Pas na vraagstelling kwam er plots toch nog twee brood soorten tevoorschijn
Sorry bediening had echt geen ervaring en spraken amper Nederlands.
Positief: receptie heeft ons kleine compensate gegeven en verontschuldigingen aangeboden!
👏
Hopelijk zetten jullie dit recht want dit mooie hotel verdiend een mooi en correct ontbijt.

Datum van verblijf: juli 2023
Beoordeeld op 20 juli 2023 via mobiele applicatie

Ligging uitstekend, kamer voldoende. Lees/bedlampje naast bed deed het niet. Linnen afdekking boxspring was gescheurd. Kamers bereikbaar via (kleine) lift en trap. Veel op- en afstapjes. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt matig. Kaasplakjes door midden gesneden, geen ei of ham. Wel vers fruit en sap.

Datum van verblijf: juli 2023
Beoordeeld op 8 juni 2023 via mobiele applicatie

Dit is een fantastisch hotel. Het onthaal is al een ervaring op zichzelf. Je krijgt zelfs een rondleiding. De kamers zijn ruim en verzorgd. Wel jammer dat de lift buiten gebruik was en we net op de bovenste verdieping zaten. Dat mochten ze wel even bij het inchecken hebben laten weten. Maar dit was dan ook het enige minpuntje. Dit hotel is echt top. Perfect gelegen voor zowel een historisch als een shopping bezoek aan Antwerpen. Stil en rustig maar toch dicht bij enorm veel bars en restaurants. Prachtige kamers. Zijn prijs volledig waard. Ontbijt is ook om u tegen te zeggen. Perfecte bediening, vriendelijk en keuze alom. Een ervaring ...

Datum van verblijf: mei 2023