Beoordeeld op 12 oktober 2020

Verstopt achter een vrij onopvallende gevel en poort vind je een verrassend mooi hotel. Interieur met veel toewijding en oog voor detail samengesteld. Eenvoud en rust gecombineerd met prikkelende accenten. Rustige,ruime kamers en een heerlijk ontbijt. Wat een ontdekking!

Kamertip: Hoger misschien beter?
Datum van verblijf: oktober 2020
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 6 juli 2020 via mobiele applicatie

Wat een heerlijk hotel om te verblijven!! Van checkin tot vertrek alles tot in de puntjes geregeld, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, een uiterst goed uitgeruste kamer met heerlijke douche en bad. De bar en lounche zijn zeer stijlvol en luxueus ingericht en nodigt uit om lekker onderuit gezakt een boek te lezen of gezellig met vrienden een avond eens goed bij te praten. Dit hotel voelt aan als “thuiskomen”

Datum van verblijf: juli 2020
Mariss Dils, Guest Services / Front Office van Hotel Julien, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 juli 2020

Beste Mark,

Wij zijn verheugd te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf bij ons.

We hopen u binnenkort terug te mogen verwelkomen in Hotel Julien.

Hartelijk dank dat u de tijd nam om een review te schrijven.

France

Beoordeeld op 4 maart 2020

Heerlijk genoten in dit karaktervolle pand! Warme ontvangst aan de receptie.
Prachtig interieur, sfeervolle kamers met linnen beddegoed. Het design bad is puur genieten. Een waar genoegen voor alle zintuigen en dit midden in de stad!
Kortom, een reden om weekendje Antwerpen te boeken.

Datum van verblijf: februari 2020
  • Reistype: Reisde voor zaken
HJantwerpen, Assistant Manager van Hotel Julien, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 maart 2020

Beste Cindy,

Hartelijk dank dat u de tijd nam een review te schrijven.

Wij zijn verheugd te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf.

We hopen u wederom te mogen verwelkomen in Hotel Julien.

Beoordeeld op 14 januari 2020

Wat een geweldig hotel.
Heel gastvrij ontvangen en in het centrum.
Voor het personeel was niets te veel.
Fijne ruime en schone kamers.
Parkeren nog geen 4 minuten lopen.
Volgende keer Antwerpen zeker weer Hotel Julien!!

Datum van verblijf: januari 2020
HJantwerpen, Assistant Manager van Hotel Julien, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 januari 2020

Beste Mevrouw De Mooij,

Hartelijk dank dat u de tijd nam een review te schrijven.

Wij zijn verheugd te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf.

Wij hopen u inderdaad wederom te mogen verwelkomen in Hotel Julien.

Beoordeeld op 23 november 2019 via mobiele applicatie

Heerlijk verbleven...... heerlijke samensmelting authentieke en smaakvolle moderne inrichting. Staff is zeer vriendelijk en is genegen om een paar passen extra te zetten. Gastvrijheid zoals het hoort te zijn! Ga zo door

Datum van verblijf: november 2019
Reistype: Reisde alleen
HJantwerpen, Assistant Manager van Hotel Julien, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 december 2019

Beste gast,

Hartelijk dank dat u de tijd nam een beoordeling te schrijven.

Wij zijn verheugd uw feedback te lezen over Hotel Julien en ons team.

Wij hopen u wederom te mogen verwelkomen in Antwerpen.