Beoordeeld op 26 februari 2019

Schitterend hotel midden in de stad op wandelafstand van shops en cultuur. Uitstekende service en prachtige accomodatie. Vergezeld van een 24/7 bar :-) We komen graag terug. Een aanrader voor iedereen!

Datum van verblijf: februari 2019
HJantwerpen, Assistant Manager van Hotel Julien, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 maart 2019

Beste Mr. Standaert,

Hartelijk dank dat u de tijd nam een review te schrijven.

We zijn verheugd te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf

Wij hopen u graag wederom te mogen verwelkomen in Hotel Julien.

Marissa

Beoordeeld op 19 februari 2019 via mobiele applicatie

Ik verbleef hier voor 2 nachten in de julien experience room. De kamer zag er schoon en netjes uit. Het personeel was heel vriendelijk. En de bar was 24/7 open voor een drankje of hapje. Ik zou het echt aanbevelen aan anderen.

Reistype: Reisde alleen
HJantwerpen, Assistant Manager van Hotel Julien, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 februari 2019

Beste Mr. Vogel,

Hartelijk dank dat uw de tijd nam een review te schrijven.

Wij zijn verheugd te vernemen dat u genoten heeft van uw verblijf in Hotel Julien.

Wij hopen u in de toekomst wederom te mogen verwelkomen.

Aarzel niet ons te contacteren indien u nog verdere vragen heeft.

Marissa

Beoordeeld op 4 februari 2019

Fijne sfeer ,mooi hotel in een prachtig gebouw en bijzonder vriendelijk personeel. Perfecte ligging ,heel centraal.
Lekker ontbijt er was heerlijke granola ,fruit ,zalm enz enz. We komen graag nog een keer terug !

Datum van verblijf: februari 2019
HJantwerpen, Guest Relations Manager van Hotel Julien, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 februari 2019

Beste Vera,

Hartelijk dank dat u de tijd nam een review te schrijven.

Wij zijn verheugd te lezen dat jullie genoten van jullie verblijf in Hotel.

Wij hopen jullie inderdaad wederom te mogen verwelkomen.

Aarzel niet ons dan te contacteren.

Beoordeeld op 29 januari 2019 via mobiele applicatie

Prachtig gebouw op centrale locatie, op wandelafstand van cultuur, winkels, restaurants,... Het hotel is heel mooi en warm ingericht met behoud van authentieke elementen. Je voelt je er echt thuis. Ook door de vriendelijke mensen die er werken. Ze zijn zeer gastvrij en niets is hen te veel. De kamer was gezellig met een ruime badkamer met alles erop en eraan. Leuke producten voorzien, die je kan kopen in het hotel. Last but not least: het ontbijt was top, gezellig bij de open haard. Veel keuze aan brood, beleg, vers fruit, fruitsalade, vers fruitsap, meerdere soorten granola, verschillende kazen van Van Tricht,... Echt alles was voorzien! De volgende keer in Antwerpen komen we zeker terug!

Datum van verblijf: januari 2019
HJantwerpen, Guest Relations Manager van Hotel Julien, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 januari 2019

Beste Mevrouw Maenhout,

Hartelijk dank dat u de tijd nam een review te schrijven.

Wij zijn verheugd te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf.

Wij werken steeds met een oog voor detail en het is dan leuk te lezen dat onze gasten dit appreciëren.

Wij hopen u inderdaad wederom te mogen verwelkomen in Hotel Julien.

Beoordeeld op 25 januari 2019 via mobiele applicatie

Het was niet zo maar een hotel zoals de vele anderen. we hadden heerlijk geslapen in een 'mood room' van het hotel (kamer 27) het bad stond praktisch in de slaapkamer dat gaf een zeer gezellige sfeer. In de ochtend is het buffet zeker een aanrader! Heerlijke kazen en vers fruit met granola hebben onze honger gestild, door de warme gastvrouw bij het ontbijt voel je je helemaal thuis! In de dag hebben we ook de Spa in het hotel gedaan. Heerlijk om een uurtje te relaxe van al de drukte in de stad! We komen zeker en vast terug Julien!

Datum van verblijf: januari 2019
HJantwerpen, Guest Relations Manager van Hotel Julien, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 januari 2019

Beste,

Hartelijk dank dat u de tijd nam een review te schrijven.

Wij zijn verheugd te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf in Hotel Julien.

Wij hopen u inderdaad wederom te mogen verwelkomen.

Aarzel niet ons te dan te contacteren.