28 januari 2018 beoordeeld

Weliswaar op de achtergrond, maar zowel de grote lijn en in ieder detail is de hand van General Manager Marc Albert terug te vinden. Met een zeer gastvrij en energiek team bewaakt hij de kwaliteit die op hoog niveau is. Dit samen met de charme van de aankleding van het interieur maakt het dat je op topniveau kunt genieten van deze plek en de stad Antwerpen. Onze dank is dan ook weer groot dat wij weer hebben mogen genieten van een heerlijk 'weekendje weg'. Graag tot een volgende keer.

• Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
14 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi hotel in het centrum. Het hotel heeft geen eigen parking, maar parkeren kan in de garage op de grote markt op 3 minuten lopen. Het hotel is van buiten niet bijzonder, het ligt in een smalle straat waar ook nog eens een tram rijdt, maar binnen is het prachtig. Mooi ingericht, fijne kamers, prima ontbijt en vriendelijk personeel. Ik vind dit veel leuker dan een een groot massaal hotel.

Verbleef: januari 2018, reisde voor zaken
12 december 2017 beoordeeld

Mooi hotel, stijlvolle kamer, zeer vriendelijke bediening, kamer was top,het ontbijt uitgebreid en mooi verzorgd en een speciaal bedankje aan de receptie voor het meewerken aan de verassing voor mijn echtgenote.

Kamertip: de experience room heeft een uitzonderlijk uitzicht.
  • Verbleef: november 2017, reisde met een partner
16 november 2017 beoordeeld

Het Hotel ligt zeker niet ongunstig, dichtbij de grote markt. De bediening is zeer vriendelijk. Het is ook echt een charming hotel. Maar let op het is ook geen goedkoop hotel. De prijs gaat al snel naar de € 275/ nacht.
Voor dat geld verwacht je dan ook dat alles perfect is. En dat is het niet.
Detail 1; de kamer sleutel zit vast aan een hanger met een metalen staafje. Dat staafje heeft t.a.v. het licht dezelfde functie als een pasje voor het licht. Je moet het staafje in een houdertje doen en dat brand het licht. Haal je het eruit dan gaat het licht ook meteen uit. Als je de kamer van binnen op slot zou willen doen, dan is dat niet te doen, omdat je dan in het donker staat. Dit hebben wij al meerdere keren gemeld, maar het wordt niet opgepakt.
Detail 2; voor de ramen zit een houten lambrisering. daarachter zit, of ik moet zeggen zat een rolgordijn. De lambrisering sluit niet goed genoeg aan op het raam; gevolg in de ochtend komt er teveel licht naar binnen.

• Verbleef: november 2017, reisde voor zaken
13 november 2017 beoordeeld

super ingericht, mooie layout, zeer gezellige bar & lounge
de kamers zijn ruim met veel licht met veel kwaliteit ingericht
de private spa is a must met super massage echt top
dus mensen met passie voor architectuur hier moet je zijn

Kamertip: can recommend room 25 - elevator - large bathroom echt top
  • Verbleef: november 2017, reisde met een partner