“zeer mooie lunch - Italiaans-Belgisch ...”
Beoordeling van Ristorante Bianconero

Ristorante Bianconero
Reserveren met
Ristorante Bianconero is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 72 van 1.648 Restaurants in Antwerpen
Keukens: Italiaans
6 mei 2017 beoordeeld

klein maar gezellig interieur, beperkte maar mooie kaart (incl wijnen), uitstekende persoonlijke bediening met mooie uitleg van de kaart en van de gerechten, een zeer mooie lunch. Dit is de betere / beste Italiaans/Belgische keuken

17 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hoe iets simpel ongelofelijk lekker wordt. Entrecote met salade en pasta maar perfect bereid en fantastische smaak. Ook de bediening was top. Vriendelijk en correct. Komen zeker terug.

4 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Om verjaardag te vieren gereserveerd bij Bianconero. Super verjaardag dus. Zo lekker en authentiek. Vriendelijke bediening en wijnkaart waar ik graag voor terugkom. Klein en gezellig interieur. Lekker aperitiefhapje vooraf en een lekkere limoncello achteraf. Wij komen terug!

17 maart 2017 beoordeeld

Een ietwat kleiner, maar gezellig en warm restaurant. Je voelt je er meteen op je gemak en kan elkaar horen praten. De verwelkoming was hartelijk en warm - op zijn Italiaans - en de bediening was zeer vlot en vriendelijk. Mijn gezelschap en ik namen respectievelijk de lamskoteletten en de ossenhaas. Beiden heerlijke gerechten deels bereid in de oven, en dat proef je! Ons vlees was vol van smaak, perfect gaar en lekker mals. Enige minpuntje was dat ze slechts twee dessertsuggesties hadden. Voor de rest zeker een adresje om aan te raden als je op een gezellige, ongedwongen en serene manier wil tafelen en met elkaar wil praten zonder te moeten roepen. Hier kom ik zeker nog een keer terug! Grazie mille voor gisteren, BiancoNero!

20 februari 2017 beoordeeld

Dit klein restaurantje is sinds lang ons vast adres wanneer we graag uitgebreid willen dineren en genieten van een intieme sfeer. We beleven hier telkens weer een ongelofelijk gezellige avond. Het restaurant is niet groot, waardoor de service heel persoonlijk is, en de gerechten worden met passie beschreven. De Spaghetti Vongole is enorm lekker, mijn bord was als het ware overgoten met venusschelpen. Alle gerechten zijn subliem en ook de wijnkaart is uitstekend. Tot slot krijg je bij de rekening nog een glaasje huisgemaakte Limoncello om het af te maken. Heerlijk!

Reizigers die Ristorante Bianconero bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Ristorante Bianconero geweest? Deel je ervaringen!