“Heerlijk eten en wijn, bediening kan beter”
Beoordeling van Velazquez

Velazquez
Reserveren met
Velazquez is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 27 van 1.733 Restaurants in Antwerpen
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Reserveringen
Beschrijving: Restaurant Velazquez is nog niet zo lang geleden geopend, begin augustus 2013. Wel de ideale plek om te lunchen, romantisch te dineren, .. kortom: te genieten van lekker en vers eten! Alles op je bord wordt met passie bereid door onze jonge en gemotiveerde chef! In de half open keuken kan u hem aan het werk zien. Ons team is los, maar vooral warm in het onthaal! Iedereen is ook welkom om een wijntje, koffie, aperitiefje te komen drinken of van de tapas-kaart (in de zomer) te genieten in onze lounge-hoek of uiteraard buiten op het gezellige terras. Gelegen tegenover Marie-Marie, tussen de Nationalestraat en Kloosterstraat en op 20m van het Banks hotel.
7 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden gereserveerd en werden nogal koel ontvangen door de eigenaresse. We hebben gekozen voor het 4-gangen deguststiemenu met aangepaste wijnen. Het eten en de wijn waren heerlijk en perfect gematched. De bediening van het meisje was erg vriendelijk, maar ze miste kennis over de wijnen (verder dan het land waar de wijn vandaan kwam, kwam ze niet). Verder kregen we het hoofdgerecht en (kaas) dessert geserveerd zonder toelichting, ook door de eigenaresse. Vooral bij het kaasdessert was wat uitleg welkom geweest. Het zoete dessert bleek anders dan wat er op het menu stond, heerlijk daar niet van, maar zonder toelichting en anders dan verwacht, dat hoort niet zo. Kortom, heerlijk eten, complimenten aan de chef maar de bediening zou persoonlijker en met meer kennis moeten zijn zodat het een top totaal belevenis zou zijn.

Datum van bezoek: oktober 2018

18 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op zaterdagavond kwamen wij met 4 vrienden bij dit restaurant, echter bleek dat wij voor de zondag gereserveerd hadden. Het personeel dacht vriendelijk met ons mee, we moesten eventjes wachten en mochten daarna alsnog plaatsnemen.

Het eten was super! De eend was perfect mals en de mosselen waren heerlijk.

Ook een hele leuke bediende. Wij hebben ons vermaakt.

18 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekend restaurant goed eten en leuke ontspannen bediening. Een echt aanrader. Rustig gelegen in het centrum van Antwerpen.

10 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Onlangs zijn we met 5 hier gaan eten. Eerst en vooral : het eten was heerlijk. Spijtig en onbegrijpelijk dat men op zo'n leuke en lekkere plek een zeer ondermaatse bediening heeft.
Het apetitief, gin tonic, werd geserveerd met een mini blokje ijs. Blijkbaar was er een verandering in de formule degustatiemenu t.o.v. de website. Nog slechts voor, hoofd en nagerecht. Na argumentatie dat niemand interesse had in dessert is het meisje gaan informeren in de keuken, en ja, een tussengerecht kon. Bij de presentatie van de rekening hebben wij dan moeten 'ontdekken' dat er stiekem 5€ was bijgerekend. Om de aanpepaste wijnen te zien ( er werd bij het schenken niets gezegd ) moesten we het meisje telkens vragen. Het meisje dat te stil praatte ( hoorbaar voor de 2 personen dichtst bij haar aan de rechthoekige tafel )
vergat ook regelmatig het bestek. Dat zij vragen over de gerechten niet kon beantwoorden, tja.

5 augustus 2018 beoordeeld

Af en toe vind je eens wat volledig juist zit, en dat is Velazquez tot hiertoe voor ons. Niet alleen is de bediening perfect, vriendelijk en efficient - het eten is dat nog des te meer. Proficiat, we komen zeker nog terug!

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die Velazquez bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Velazquez geweest? Deel je ervaringen!