“Heerlijk eten en wijn, bediening kan beter”
Beoordeling van Mjams

Mjams
Reserveren met
Mjams is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 28 van 1.752 Restaurants in Antwerpen
Dineropties: Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Geachte klanten Velazquez wordt vanaf 2019 Mjams. Waar staat Mjams voor? Bij Mjams maken we bijna alles zelf met dagverse producten en huisgemaakte toppings en sauzen. Daardoor weten wij met zekerheid te zeggen dat we jou de gezondste versies geven van jouw meals. Bij ons vind je dus geen bewaarmiddelen en vage E-nummers, maar eerlijke en biologische producten die rechtstreeks vanuit onze keuken op je bord belanden. Wij hopen je allemaal snel te zien voor een lekkere hap! Het Mjams en Velazquez Team
7 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden gereserveerd en werden nogal koel ontvangen door de eigenaresse. We hebben gekozen voor het 4-gangen deguststiemenu met aangepaste wijnen. Het eten en de wijn waren heerlijk en perfect gematched. De bediening van het meisje was erg vriendelijk, maar ze miste kennis over de wijnen (verder dan het land waar de wijn vandaan kwam, kwam ze niet). Verder kregen we het hoofdgerecht en (kaas) dessert geserveerd zonder toelichting, ook door de eigenaresse. Vooral bij het kaasdessert was wat uitleg welkom geweest. Het zoete dessert bleek anders dan wat er op het menu stond, heerlijk daar niet van, maar zonder toelichting en anders dan verwacht, dat hoort niet zo. Kortom, heerlijk eten, complimenten aan de chef maar de bediening zou persoonlijker en met meer kennis moeten zijn zodat het een top totaal belevenis zou zijn.

Datum van bezoek: oktober 2018

18 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op zaterdagavond kwamen wij met 4 vrienden bij dit restaurant, echter bleek dat wij voor de zondag gereserveerd hadden. Het personeel dacht vriendelijk met ons mee, we moesten eventjes wachten en mochten daarna alsnog plaatsnemen.

Het eten was super! De eend was perfect mals en de mosselen waren heerlijk.

Ook een hele leuke bediende. Wij hebben ons vermaakt.

18 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekend restaurant goed eten en leuke ontspannen bediening. Een echt aanrader. Rustig gelegen in het centrum van Antwerpen.

10 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Onlangs zijn we met 5 hier gaan eten. Eerst en vooral : het eten was heerlijk. Spijtig en onbegrijpelijk dat men op zo'n leuke en lekkere plek een zeer ondermaatse bediening heeft.
Het apetitief, gin tonic, werd geserveerd met een mini blokje ijs. Blijkbaar was er een verandering in de formule degustatiemenu t.o.v. de website. Nog slechts voor, hoofd en nagerecht. Na argumentatie dat niemand interesse had in dessert is het meisje gaan informeren in de keuken, en ja, een tussengerecht kon. Bij de presentatie van de rekening hebben wij dan moeten 'ontdekken' dat er stiekem 5€ was bijgerekend. Om de aanpepaste wijnen te zien ( er werd bij het schenken niets gezegd ) moesten we het meisje telkens vragen. Het meisje dat te stil praatte ( hoorbaar voor de 2 personen dichtst bij haar aan de rechthoekige tafel )
vergat ook regelmatig het bestek. Dat zij vragen over de gerechten niet kon beantwoorden, tja.

5 augustus 2018 beoordeeld

Af en toe vind je eens wat volledig juist zit, en dat is Velazquez tot hiertoe voor ons. Niet alleen is de bediening perfect, vriendelijk en efficient - het eten is dat nog des te meer. Proficiat, we komen zeker nog terug!

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die Mjams bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen
Antwerpen, Antwerpen

In Mjams geweest? Deel je ervaringen!