“Heerlijk! Aanrader”
Beoordeling van Velazquez

Velazquez
Reserveren met
Velazquez is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 27 van 1.733 Restaurants in Antwerpen
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
Beschrijving: Restaurant Velazquez is nog niet zo lang geleden geopend, begin augustus 2013. Wel de ideale plek om te lunchen, romantisch te dineren, .. kortom: te genieten van lekker en vers eten! Alles op je bord wordt met passie bereid door onze jonge en gemotiveerde chef! In de half open keuken kan u hem aan het werk zien. Ons team is los, maar vooral warm in het onthaal! Iedereen is ook welkom om een wijntje, koffie, aperitiefje te komen drinken of van de tapas-kaart (in de zomer) te genieten in onze lounge-hoek of uiteraard buiten op het gezellige terras. Gelegen tegenover Marie-Marie, tussen de Nationalestraat en Kloosterstraat en op 20m van het Banks hotel.
18 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op zaterdagavond kwamen wij met 4 vrienden bij dit restaurant, echter bleek dat wij voor de zondag gereserveerd hadden. Het personeel dacht vriendelijk met ons mee, we moesten eventjes wachten en mochten daarna alsnog plaatsnemen.

Het eten was super! De eend was perfect mals en de mosselen waren heerlijk.

Ook een hele leuke bediende. Wij hebben ons vermaakt.

18 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekend restaurant goed eten en leuke ontspannen bediening. Een echt aanrader. Rustig gelegen in het centrum van Antwerpen.

10 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Onlangs zijn we met 5 hier gaan eten. Eerst en vooral : het eten was heerlijk. Spijtig en onbegrijpelijk dat men op zo'n leuke en lekkere plek een zeer ondermaatse bediening heeft.
Het apetitief, gin tonic, werd geserveerd met een mini blokje ijs. Blijkbaar was er een verandering in de formule degustatiemenu t.o.v. de website. Nog slechts voor, hoofd en nagerecht. Na argumentatie dat niemand interesse had in dessert is het meisje gaan informeren in de keuken, en ja, een tussengerecht kon. Bij de presentatie van de rekening hebben wij dan moeten 'ontdekken' dat er stiekem 5€ was bijgerekend. Om de aanpepaste wijnen te zien ( er werd bij het schenken niets gezegd ) moesten we het meisje telkens vragen. Het meisje dat te stil praatte ( hoorbaar voor de 2 personen dichtst bij haar aan de rechthoekige tafel )
vergat ook regelmatig het bestek. Dat zij vragen over de gerechten niet kon beantwoorden, tja.

5 augustus 2018 beoordeeld

Af en toe vind je eens wat volledig juist zit, en dat is Velazquez tot hiertoe voor ons. Niet alleen is de bediening perfect, vriendelijk en efficient - het eten is dat nog des te meer. Proficiat, we komen zeker nog terug!

Datum van bezoek: juli 2018
4 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op basis van beoordelingen van TripAdvisor hier gaan eten. Gelukkig hadden we veel tijd. Alkes duurt heel erg lang. Ik schrijf dit ook tijdens het wachten op het hoofdgerecht. Bediening vindt het waarschijnlijk ook lang duren, want ze vragen of we een nagerecht willen bestellen, terwijl we nog wachten op ons hoofdgerecht. Gerechten zijn oké, maar ook niet meer dan dat. Ons nagerecht gaan er ergens anders eten.

Datum van bezoek: augustus 2018
Monique v, Eigenaar van Velazquez, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 augustus 2018

Beste Kjeld, jammer dat jullie zo'n slechte ervaring hadden bij ons.
U heeft wat langer moeten wachten op het voorgerecht dat klopt, maar
om nu alles in kwaad daglicht te zetten. Ons eten kon u niet waarderen, waarschijnlijk was u al in een negatieve mood. Jammer dat u tijdens "het wachten" meer tijd besteed aan uw recensie dan aan elkaar.
Wij proberen altijd iedereen het naar hun zin te maken, maar we zijn ook maar mensen. Met die hitte en drukte kan er wel eens iets mis
gaan. Onze excuses hiervoor.

Reizigers die Velazquez bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Velazquez geweest? Deel je ervaringen!