“Gezellig terras”
Beoordeling van Mjams

Mjams
Reserveren met
Mjams is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 28 van 1.752 Restaurants in Antwerpen
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Diner, Reserveringen
Beschrijving: Geachte klanten Velazquez wordt vanaf 2019 Mjams. Waar staat Mjams voor? Bij Mjams maken we bijna alles zelf met dagverse producten en huisgemaakte toppings en sauzen. Daardoor weten wij met zekerheid te zeggen dat we jou de gezondste versies geven van jouw meals. Bij ons vind je dus geen bewaarmiddelen en vage E-nummers, maar eerlijke en biologische producten die rechtstreeks vanuit onze keuken op je bord belanden. Wij hopen je allemaal snel te zien voor een lekkere hap! Het Mjams en Velazquez Team
5 juli 2018 beoordeeld

Superbediening, zeer vriendelijk en correct.
Lekkere tapas, en een heel leuk terras.
Een echte aanrader !!!

3 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hadden hier geboekt rond de feestdagen.
Leuke keuze uit verschillende gerechten!
Symphatieke gastvrouw, ontvangst was hartelijk.
Lekker gegeten & gedronken!

Datum van bezoek: december 2017
1 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een zeer warme dag plaatsgenomen op dit heerlijke terras in de schaduw. Mijn zinnen gezet op een bordje mosselen, helaas uitverkocht. Met tegenzin de pasta met Vongole besteld. Geen slechte keuze, wij kregen een heerlijke maaltijd voorgezet, smaakvol en met passie bereid. De vriendelijke bediening maakte onze maaltijd compleet. Voor herhaling vatbaar

Datum van bezoek: juli 2018
28 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met hoge verwachtingen naar dit restaurant gegaan, maar toch zijn we van onze sokken geblazen. De bruscetta’s waren subliem en de pasta vongole was ook heel lekker. Het vegan-menu was ook van hoogstaand niveau, met verse groenten. Ook de wijn was goed. Prijs-kwaliteit zeker oke! Met twee personen gegeten en gedronken voor €90. Vriendelijke gastvrouw. Gezellig terras. Wij komen zeker terug! Dit restaurant nog een paar plekjes stijgen op tripadvisor

16 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi restaurant, gezellig met muziekje op de achtergrond. Vriendelijke bediening. Mooie verrassende creaties op je bord. Werd prima rekening gehouden met zwangerschap. Wij hadden wel wat meer uitleg bij de gerechten nodig bij het opdienen (want wij zijn van die mensen die vergeten wat we allemaal bestelden, en soms kreeg de zwangere net een ander gerechtje). Maar super een aanrader!

Datum van bezoek: juni 2018
Monique v, Eigenaar van Mjams, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 juni 2018

Dank u voor uw positieve feedback, heel fijn om te horen dat u heeft genoten!

Reizigers die Mjams bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen
Antwerpen, Antwerpen

In Mjams geweest? Deel je ervaringen!