“Kwaliteit, passie, creativiteit en liefde op je bord.”
Beoordeling van Velazquez

Velazquez
Reserveren met
Velazquez is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 27 van 1.733 Restaurants in Antwerpen
Dineropties: Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Restaurant Velazquez is nog niet zo lang geleden geopend, begin augustus 2013. Wel de ideale plek om te lunchen, romantisch te dineren, .. kortom: te genieten van lekker en vers eten! Alles op je bord wordt met passie bereid door onze jonge en gemotiveerde chef! In de half open keuken kan u hem aan het werk zien. Ons team is los, maar vooral warm in het onthaal! Iedereen is ook welkom om een wijntje, koffie, aperitiefje te komen drinken of van de tapas-kaart (in de zomer) te genieten in onze lounge-hoek of uiteraard buiten op het gezellige terras. Gelegen tegenover Marie-Marie, tussen de Nationalestraat en Kloosterstraat en op 20m van het Banks hotel.
11 februari 2018 beoordeeld

We zijn hier bijzonder vriendelijk ontvangen door de eigenaresse. Haar zoon staat in de keuken en zij delen duidelijk de passie om je een perfecte avond te laten beleven.
De gerechten waren prachtig gebalanceerd met kraakverse ingrediënten.
De sfeer in de zaak is zeer gemoedelijk en gezellig; je bent duidelijk een welkome gast.
Ook de wijnkaart is dik in orde!
Wij kijken alvast uit naar de lente als je hier ook gewoon gedurende de middag een klein hapje en een drankje zult kunnen nemen op het terras.
Succes en bedankt voor de goede zorgen!

Datum van bezoek: februari 2018
Monique v, Eigenaar van Velazquez, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 februari 2018

Dank u voor uw fijne reactie! En graag tot in het voorjaar.

Hartelijke groet, Monique en Patrick

30 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de tweede keer bij Velazquez gegeten. En het was weer een fantastische ervaring! Je proeft dat er met passie gekookt wordt en de sfeer is top. Ik voelde mij, net als de eerste keer, heel erg in de watten gelegd. Voor ons was het echt een sublieme avond, waarbij alles klopte. Heel erg bedankt!

30 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Recent hier wederom heerlijk gegeten! De gerechten zijn goed op smaak, mooie opmaak! De service en de ambiance in Velazquez zijn erg goed!
Een aanrader in Antwerpen!

28 januari 2018 beoordeeld

Eerste keer dat we hier kwamen eten, voorgerecht Kalfszwezerikken en hoofdgerecht wildsuggestie en stoofvlees van varkenswangen, zeer lekker en mooi gebracht. zeer goede wijn,St.Emilion Grand Cru. Bediening,Samy, was zoals het hoort. echt een aanrader!

Datum van bezoek: januari 2018
Monique v, Eigenaar van Velazquez, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 januari 2018

Geachte, dank u voor uw positieve reactie. Wij waarderen dit enorm!

15 januari 2018 beoordeeld

Boterzachte varkenswangetjes met perfecte frieten. Wijn sloot goed aan. De bediening was attent, maar naar mate ruimte voller werd moesten we steeds meer moeite doen voor aandacht. Het restaurant is kleurrijk en vrolijk wat een feestgevoel creeert.
De dessert sloten niet aan bij mijn verwachtingen, keuze uit ijs met mierzoete koffie of chocoladesaus, of kaas. Ik had iets spannender verwacht gezien de kwaliteit en variatie van de hoofdgerechten

Datum van bezoek: december 2017

Reizigers die Velazquez bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Velazquez geweest? Deel je ervaringen!