TripAdvisor

Geclassificeerd als nr. 168 van 1.874 Restaurants in Antwerpen
Dineropties: Ontbijt
Dineropties: Ontbijt
19 augustus 2019 beoordeeld

Goede koffie en ontbijt, perfecte start van onze ochtend! Het fruitig ontbijt en luxe-ontbijt vullen zeker voldoende. Wel enkel cash betalen, maar er is gelukkig ook een automaat in de buurt!

Datum van bezoek: augustus 2019

17 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Twee keer geweest voor ontbijt/lunch. Een gezellig en knus tentje met simpele gerechtjes, maar erg lekker! Bediening is erg vriendelijk en het eten was snel klaar.

Het enige minpunt is dat je alleen contant kunt betalen. Gelukkig is er iets verderop in de straat een pinautomaat.

Datum van bezoek: augustus 2019
17 augustus 2019 beoordeeld

Zeer lekker uitgebreid ontbijt met alles erop en eraan genomen. Koffie besteld met chocolade met van alles erbij. Vriendelijke bediening al duurde heet wel wat lang.

Datum van bezoek: maart 2019
7 mei 2019 beoordeeld

Kwamen hier omdat we hadden gehoord dat het mogelijkw as om hier snel een ontbijtje te kunnen eten. Nadat we hadden besteld hebben we echter 40 minuten moeten wachten om het eten. Na 20 minuten kregen we te horen dat de croissantjes opwaren. In principe geen probleem, maar wel gek dat dit niet eerder werd gemeld. De jongen die ons hielp sprak geen engels of nederlands (alleen Frans). Toen we eindelijk onze simpele ontbijtjes kregen was het lekker en de sfeer was goed, maar het lange wachten was het absoluut niet waard.

Datum van bezoek: april 2019
31 maart 2019 beoordeeld

Druk en lawaaierig, goede vriendelijke bediening, snelle bediening, lekkere maaltijd zonder uitschieters.

Datum van bezoek: maart 2019

Reizigers die Escobar bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Escobar geweest? Deel je ervaringen!