“Goede prijs / kwaliteitverhouding, vriendelijk personeel.”
Beoordeling van Namaste

Namaste
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 62 van 1.869 Restaurants in Antwerpen
Keukens: Indiaas, Thais, Nepalees, Bar
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
27 januari 2019 beoordeeld

Op een zaterdagavond op het laatste moment gereserveerd, maar men heeft toch nog een vrije plaats kunnen regelen. Tijdens het diner zat de zaak propvol waardoor de bediening iets trager verliep en er kleine foutjes waren. (Verwisseling van mild en medium gekruide gerechten). Niettemin zeer goed gegeten. Een aanrader.

Datum van bezoek: januari 2019

5 december 2018 beoordeeld

Het was rustig tafelen op een dinsdagavond. De uitbaters waren heel erg vriendelijk! En gaven heel uitleg bij de gerechten. We namen de vegetarische samosa's als voorgerecht. Die waren lekker gekruid en smaakten goed bij de zoetzure saus.
Als hoofdgerecht kozen we twee curry's. Eén was pikant. Ander niet. Het naanbrood met koriander was zeer zacht en smaakvol.
Heerlijk gegeten aan een scherpe prijs! Aanrader!

Datum van bezoek: december 2018
25 november 2018 beoordeeld

Voor de tweede keer gegeten bij Namaste.
Vriendelijk personeel, snelle service, heerlijke gerechten.

Datum van bezoek: november 2018
3 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij kwamen hier naar aanleiding van Tripadvisor terecht. We hebben hier heerlijk gegeten, het personeel is vriendelijk en snel!

Datum van bezoek: november 2018
8 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de eerste keer kan ik niet geloven dat de resultaten op tripadviser zo positief zijn. Begrijp het niet...voorgerecht mix van warme hapjes smaakte naar niets. Hoofdgerecht een curry beter maar niet om over naar huis te schrijven. Bediening vriendelijk. Spijtig genoeg zal ik hier niet terugkomen. Sophie

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die Namaste bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Namaste geweest? Deel je ervaringen!