“uitstekend”

Geclassificeerd als nr. 34 van 1.630 Restaurants in Antwerpen
Prijsklasse: € 16 - € 51
Keukens: Frans
8 maart 2023 beoordeeld

traditionele gerechten ,uitstekend gebracht. Bediening top.
vleesrestaurant ; een van de weinige zaken waar men nog hersentjes als voorgerecht serveert
Neem zeker ook een dame-blanche als toetje

Datum van bezoek: maart 2023

11 januari 2023 beoordeeld

Door mijn zoon werd ik zeer aangenaam verrast met een lunch bij dit uitstekend etablissement. Ontvangst is zeer vriendelijk ; bediening aan tafel is top. We hebben intens genoten van alle zeer smaakvolle en originele gerechten ; klassieke gerechten met een zeer moderne twist. Porties zijn mooi echter niet te zwaar. Wij zijn hiervoor speciaal uit Maastricht gekomen en dat is de autorit meer dan waard !

Datum van bezoek: januari 2023
18 november 2022 beoordeeld

Nogmaals een bezoek gebracht aan deze absolute topbistro en nog beter dan de vorige keren. Echt lekker. Zo was het vlees zelfs nog beter bereid dan de vorige keer : perfect saignant met een krokant randje. Fenomenale frieten, bij de beste die ik ooit gegeten heb. Dit is een ambacht op zich. Zeer sympathieke gastvrouw. Dame Blanche tot in de perfectie. Alleen maar complimenten voor dit huis van vertrouwen !

Datum van bezoek: november 2022
28 oktober 2022 beoordeeld

Bij Bistrot Du Nord is alles af, verzorgd tot in de puntjes. De ontvangst is warm en de sfeer is ongedwongen. Bij het aperitief krijg je enkele amuses, zoals de waanzinnig lekkere bisque van garnalen, kop met hersentjesmayonaise of mosterd en de lekkere bouilliesalade die we ooit hebben gegeten. Als voorgerecht waren er oesters en prachtig gepresenteerde bouchot mosselen. Mijn vrouw koos voor Tarbot met champigons als hoofdgerecht en ik voor de bavette met marchands de vin sauce en merg. Bij dat laatste kreeg ik de lekkerste frieten die ik ooit heb gegeten. De wijnsaus was ook subliem. Mijn vrouw kon niet weerstaan aan de ultraverse dame blanche en ik was nostalgisch en koos voor rijstpap. Super. Er kwamen nog koekjes en gebakjes, waaronder broodpudding die smelt op je tong en waanzinnige financiers. Ik had er ooit al de beste vol au vent ooit gegeten, maar voor mijn vrouw was het de eerste keer, en zeker niet de laatste. Hier word je echt gesoigneerd.

Datum van bezoek: oktober 2022
6 juni 2022 beoordeeld

Blijft mijn favoriet in Antwerpen. Rustige sfeer... top eten en steeds met goed gevoel naar huis. Ben reden aan het zoeken voor mijn volgend bezoek.

Datum van bezoek: maart 2022

Reizigers die Bistrot du Nord bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Bistrot du Nord geweest? Deel je ervaringen!