“Super lekker en gezellig”
Beoordeling van Visbistro Mojo

Visbistro Mojo
Geclassificeerd als nr. 22 van 1.642 Restaurants in Antwerpen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Visbistro Mojo wordt de plek waar vis -en zeevruchten de hoofdingrediënten worden van overheerlijke én betaalbare gerechten.Dat kwaliteit en versheid hier van het allergrootste belang zullen zijn, spreekt voor zich.De passie voor het vak en de zin voor avontuur van de chef zorgen ervoor dat je hier zal genieten van demeest verrukkelijk bereide visgerechten.Hou je meer van vlees dan vis? Wanhoop niet en vraag naar de vleessuggesties. Dat kan hier je elke dag opnieuw.Visbistro Mojo wil zich van andere bistro's onderscheiden door je de mogelijkheid te bieden zélf je hoofdgerecht samen te stellen of een keuze te maken uit de 'creaties-van-de-chef' op het krijtbord.
19 maart 2020 beoordeeld

Heerlijke gerechten voor zeer betaalbare prijs met een toffe bediening. Aanrader voor iedereen! Zowel fijn voor een diner met vrienden als een lunch met klanten.

Datum van bezoek: februari 2020

11 maart 2020 beoordeeld

Al lang van plan daar eens te gaan eten, zijn we er eindelijk met vrienden geraakt: we hebben het ons geen moment beklaagd.
Vriendelijk begroeting, sfeervol restaurant, prima keuken. Zelfs voor de niet vis-liefhebber staat er een stukje vlees op het menu.
Vis was allemaal vers en lekker bereid, huiswijn zeer drinkbaar en redelijk geprijsd.
Alleen de Vitello Tonato kon iets "origineler" zijn.
Het was lekker, beslist, maar miste toch de smaak zoals het in Italië smaakt.
We komen beslist eens terug voor een van hun "thema"avonden

Datum van bezoek: maart 2020
6 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekkere visschotels en dat voor die prijs. Gereserveerd online een 1 uur voordien en prima ontvangst en bediening. Klasse.

Datum van bezoek: maart 2020
27 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer gezellige avond met vriendelijke bediening. Als voorgerecht hadden we verschillende gerechtjes genomen en dat was een knallend begin, zo lekker. Als hoofdgerecht de volledige verse vis die heerlijk afgekruid was! Dit alles aangevuld met een lekker wit fruitig wijntje. Topavond!

Datum van bezoek: februari 2020
9 februari 2020 beoordeeld

Zeer vriendelijke, no-nonsens bediening. Wat op je bord komt is supervers en fantastisch lekker bereid. Echt een aanrader. Vermits het restuarant niet erg groot is en vele lekkerbekken deze parel al ontdekt hebben, is reserveren wel een must.

Datum van bezoek: januari 2020

Reizigers die Visbistro Mojo bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Visbistro Mojo geweest? Deel je ervaringen!