Beoordeeld op 15 augustus 2019

Precies wat je nodig hebt om tot rust te komen na een lange dag er op uit te zijn geweest in Antwerpen.
En rustig hotel en zeker een plus punt de 1 persoonskamers zodat je geen absurde toeslagen hebt zoals elders.
En met de fiets centrum goed bereikbaar.

Datum van verblijf: augustus 2019
Reistype: Reisde alleen
1808vHeesch, Manager van Antwerp Harbour Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 augustus 2019

Beste Gast,

Fijn dat uw verblijf u goed is bevallen en hartelijk dank voor de correcte weergave.
Uw opmerkingen zal ik met het personeel delen.

Beoordeeld op 24 juli 2019

Fijn hotel! Basic maar super schoon. Ontbijt was uitgebreid en werd constant aangevuld. Ook erg leuk dat er veel activiteiten staan zoals pool- en tennistafel. Was wel erg warm in de kamer zelf terwijl de temperatuur buiten wel mee viel. Ze hebben een kleine ventilator in de kast staan maar bij gebruik merk je geen verschil. Wat ons wel opviel is dat het personeel (wat wij zagen/ spraken) weinig tot geen interactie toont. Bij uitchecken werd niet eens gevraagd of alles was bevallen tijdens ons verblijf.

Kamertip: Airconditioning, minifridge, haakjes om iets op te hangen.
Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 12 juli 2019

Voor een nachtje was het prima voor en langer verblijf zou ik een ander hotel nemen. Alles was wel heel goed bereikbaar zowel naar het sportpaleis als naar Antwerpen City! Tram is goedkoop en er gaan meerdere bussen zodat je niet lang hoeft te wachten.

Kamertip: Niet alles was schoongemaakt.
Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 15 juni 2019

Kamer was warm geen airco
Tv had geen Vlaamse zenders
Verder basis maar goed
Ontbijt goed - lekkere koffie
Vriendelijk personeel
Prijs kwaliteit zeker ok.
Zelfs met raam open geen last van lawaai hoewel ring dichtbij is

Kamertip: Kamer was warm
Datum van verblijf: mei 2019
Reistype: Reisde alleen
1808vHeesch, Front Office Manager van Antwerp Harbour Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 juli 2019

Wij danken u voor deze reactie.
We zullen uw opmerkingen delen met het personeel.

Beoordeeld op 15 juni 2019 via mobiele applicatie

Goede ontvangst, kamer netjes maar erg warm en raam kon niet open ivm zeer drukke weg.
Gratis parkeren en goed ontbijt. Niet bijzonder maar voldoende.
Hotel doet iets gedateerd aan.
Openbaar vervoer voor de deur.

Datum van verblijf: juni 2019
1808vHeesch, Manager van Antwerp Harbour Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 juli 2019

Dank U, het is precies wat het moet zijn.
Een low budget hotel.