“Een aanrader voor de echte pasta liefhebber!”
Beoordeling van Moderato

Moderato
Geclassificeerd als nr. 175 van 1.873 Restaurants in Antwerpen
Keukens: Italiaans
24 december 2018 beoordeeld

Uitgebaat door vriendelijke, gastvrije mensen.

Steeds nieuwere gerechten worden op een leuke manier aan tafel voorgesteld.
Ideaal als je naar het theater moet, niet lang wachten op je gerecht .

Beperkte keuze, wat ervoor zorgt dat alle gerechten enorm vers bereid zijn.

Prijs kwaliteit is zeker een pluspunt.

Wij zijn fervente pastaliefhebbers en vinden dit zeker een aanrader!

Datum van bezoek: december 2018

17 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Drie voorgerechten en zes hoofdgerechten. Daar konden we uit kiezen. En helaas was één hoofdgerecht om 18.15 uur al uitverkocht. Dus de keuze werd nog beperkter! Een carpaccio of vitello tonnato voor € 17,- is te duur ook.

Of het lekker was? Geen idee. We zijn weggegaan. Je moet wel wat te bieden hebben als restaurant.

Datum van bezoek: december 2018
4 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super vers en met passie en liefde klaargemaakt

Het was fijn weer, dus genoten op de leuke terras van onze overheerlijke pasta’s

Een totale aanrader

Datum van bezoek: oktober 2018
2 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Is ons vast restaurant voor de etentjes met de collega’s. Beperkte kaart maar gerechten zijn hun geld meer dan waard. Lekkere wijnen en vriendelijke bediening. Daarom blijven wij terug komen.

Datum van bezoek: augustus 2018
9 juli 2018 beoordeeld

De dag van Brazilië-België hebben we hier verdomd lekker gegeten én gedronken !
De vrouw des huizes legt eerst perfect uit wat je allemaal kan eten (staat op een schoolbord geschreven, maar een beetje uitleg is altijd welkom) Men houdt rekening met de voorkeuren van de gasten (wij vroeger bijv. voor gerechten met niet té veel look, dat was geen probleem). En dan wordt alles à la minute voorbereid en lekker warm geserveerd, ook lekker brood, en uit de voorgestelde wijnen kan men sommige ook per glas krijgen. Ook de rekening viel heel goed mee. Wij komen er zeker terug !

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die Moderato bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Moderato geweest? Deel je ervaringen!