“Heerlijk eten voor een faire prijs”
Beoordeling van Cypro

Cypro
Geclassificeerd als nr. 30 van 1.632 Restaurants in Antwerpen
Keukens: Turks
3 mei 2022 beoordeeld

De ontvangst is zoals altijd zeer vriendelijk. Je merkt dat hier mensen met passie aan het werk zijn. Hetzelfde trekt zich door naar de keuken. Authentieke keuken met verse producten aan een eerlijke prijs. Mediterraans eten op zijn best. Zowel de traditionele gerechten zoals de stoofpotjes al de pizza's zijn top.

Datum van bezoek: april 2022

26 januari 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten! Zeer vriendelijke bediening! Zeer goede prijs-kwaliteitverhouding! Hier kom ik zeker nog eens terug! Een aanrader voor elke Antwerpenaar en iedere toerist!

26 januari 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Na ondertussen al meer dan 100 keer zijn teruggekomen blijven we ons verbazen over de constante kwaliteit en super ontvangst.

Een mediterrane keuken die blijft boeien met verse producten, vriendelijke bediening en redelijke prijzen maakt dat we hier blijven terug komen. Een aanrader maar kom niet met te veel want willen ook nog plaats :-)

26 januari 2022 beoordeeld

Heel vriendelijke bediening. Het eten was zeer lekker en voor weinig geld. En ruim genoeg. Er was geen plaats meer voor een dessert.

4 september 2021 beoordeeld

Echt heerlijk gegeten. Goede prijs kwaliteit verhouding. Aardige mensen en goede service. Veel vegatarische gerechten.

Datum van bezoek: september 2021

Reizigers die Cypro bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Cypro geweest? Deel je ervaringen!