“Een aanrader!!!”

Cypro
Geclassificeerd als nr. 30 van 1.632 Restaurants in Antwerpen
Keukens: Turks
26 januari 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten! Zeer vriendelijke bediening! Zeer goede prijs-kwaliteitverhouding! Hier kom ik zeker nog eens terug! Een aanrader voor elke Antwerpenaar en iedere toerist!

26 januari 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Na ondertussen al meer dan 100 keer zijn teruggekomen blijven we ons verbazen over de constante kwaliteit en super ontvangst.

Een mediterrane keuken die blijft boeien met verse producten, vriendelijke bediening en redelijke prijzen maakt dat we hier blijven terug komen. Een aanrader maar kom niet met te veel want willen ook nog plaats :-)

26 januari 2022 beoordeeld

Heel vriendelijke bediening. Het eten was zeer lekker en voor weinig geld. En ruim genoeg. Er was geen plaats meer voor een dessert.

4 september 2021 beoordeeld

Echt heerlijk gegeten. Goede prijs kwaliteit verhouding. Aardige mensen en goede service. Veel vegatarische gerechten.

Datum van bezoek: september 2021
5 juni 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Top adres in Antwerpen. Super lekker prijs kwaliteit. Een absolute aanrader. Keuken is authentiek en vers. Dit in combinatie met een zeer vriendelijk ontvangst maalt die een absolute aanrader!

Datum van bezoek: juni 2021

Reizigers die Cypro bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Cypro geweest? Deel je ervaringen!