“Absolute aanrader in Antwerpen Zuid”
Beoordeling van Cypro

Cypro
Geclassificeerd als nr. 30 van 1.630 Restaurants in Antwerpen
Keukens: Turks
5 juni 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Top adres in Antwerpen. Super lekker prijs kwaliteit. Een absolute aanrader. Keuken is authentiek en vers. Dit in combinatie met een zeer vriendelijk ontvangst maalt die een absolute aanrader!

Datum van bezoek: juni 2021

3 september 2020 beoordeeld

Superlekker eten voor een zéér zachte prijs. De bediening was ongelooflijk vriendelijk, warm en familiaal. Wij komen zéker terug!

Datum van bezoek: september 2020
26 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Opnieuw super ontvangen en top eten. Een van de beste plaatsen in Antwerpen prijs kwaliteit. Eerlijke en verse keuken met super vriendelijke bediening voor een zeer schappelijke prijs. Een absolute aanrader.

Datum van bezoek: augustus 2020
13 juli 2020 beoordeeld

Gisteren toevallig hier beland, supervriendelijke bediening en superlekker eten, komen hier zeker en vast terug

Datum van bezoek: juli 2020
11 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat hebben we hier heerlijk gegeten op het terras. Het begon met brood van het huis met 3 smeersels en olijfjes. Mijn partner had daarna tzatzikki en ik falafel met houmous. Was zalig. Als hoofdgerecht kwamen er een pizza en de specialiteit van de chef op tafel... Lekker gamba's licht pikant en je kon daarbij kiezen uit friet of rijst. We hadden beiden 2 biertjes en 2 wijntjes. En dan de rekening... Hebben 36 euro afgerekend voor al dat heerlijke, verse, met liefde bereide eten. De bediening is ontzettend vriendelijk en attent. Veel mensen daar kijken elkaar te kennen en maken een vriendelijk praat je met elkaar. Zeker niet overslaan als je lekker wilt eten.

Datum van bezoek: juli 2020

Reizigers die Cypro bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Cypro geweest? Deel je ervaringen!