TripAdvisor

Cypro
Geclassificeerd als nr. 25 van 1.874 Restaurants in Antwerpen
Keukens: Turks
23 augustus 2019 beoordeeld

goed eten voor een redelijke prijs . Misschien hadden we wel wat meer smaaksensaties verwacht . vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: augustus 2019

16 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Na herhaaldelijke bezoeken blijft dit ons favoriete restaurant van Antwerpen. Prijs kwaliteit moeilijk te evenaren. Vers eerlijk eten aan een zeer faire prijs. Dit merk je ook aan de vele locals die telkens terugkomen. De super vriendelijke bediening en lekker wijn maken van elk bezoek een leuke beleving. Een absolute aanrader!

Datum van bezoek: juni 2019
24 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten , genoeg keuze en voor iedereen wat wils !
Het eten was heerlijk vers en grote porties.
Erg sociaal personeel die je met alles willen helpen.

Datum van bezoek: mei 2019
1 mei 2019 beoordeeld

Supervers, zeer lekker en authentieke smaken! Vriendelijke bediening. En daarbovenop een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Hou er rekening mee dat je soms wel even moet wachten op je eten omdat alles vers bereid wordt.

Datum van bezoek: april 2019
14 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij komen vaker in deze zaak en proberen zo nu en dan eens iets anders. Wat je ook bestelt, je kan zeker zijn van verse producten en goede porties. Lekker eten zonder poespas. Wij komen snel weer terug!

Datum van bezoek: april 2019

Reizigers die Cypro bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Cypro geweest? Deel je ervaringen!